جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ایران قهرمان فوتبال رقابت‌های غرب آسیا شد

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 450104
تیم ملی فوتبال امید ایران موفق شد قهرمان اولین دوره رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا شود.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و سوریه در فینال رقابت های قهرمانی زیر 23 غرب آسیا از ساعت 20:30 به وقت ایران در ورزشگاه عبدالله‌بن خلیفه (لخویای قطر) به مصاف یکدیگر رفتند تا قهرمان اولین دوره این رقابت‌ها مشخص شود.
 
بیش از یک‌هزار تماشاگر سوری در ورزشگاه حضور داشتند تا تیم کشورشان را تشویق کنند. آن‌ها با پخش سرودهای خاص به تشویق تیمشان می پرداختند. علاوه بر این حدود 50 تماشاگر ایرانی مقیم دوحه و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند. یک پرچم بزرگ ایران هم روی سکوهای جایگاه نصب شده بود.
 
نیمه اول:
 
دقیقه 8: محمدرضا اخباری دروازه بان تیم ملی امید ایران موفق شد شوت نصوح بازیکن تیم سوریه را دفع کند.
 
دقیقه 16: ضربه ایستگاهی علی کریمی هافبک دفاعی ایران را دروازه بان سوریه مهار کرد. در ادامه، یک دقیقه بعد سوریه در موقعیت آفساید به گل رسید و داوران گل این تیم را مردود اعلام کردند.
 
دقیقه 23: شوت زمینی ارسلان مطهری بعد از برخورد با مدافع سوریه با فاصله کم به بیرون رفت.
 
دقیقه 26:‌ دانشگر از تیم ایران با کارت زرد داور جریمه شد. دو دقیقه بعد ضربه ایستگاهی حسین الجواید را باز هم دروازه بان ایران به خوبی دفع کرد.
 
محمد خاکپور از کنار زمین بازیکنان تیمش را راهنمایی می‌کرد. در دقایق پایانی این نیمه برتری با تیم ایران بود و در دقیقه 45 نیز ارسلان مطهری یک موقعیت مناسب را برای ایران از دست داد.
 
نیمه دوم:
 
دقیقه 46: مهاجم سوری درون محوطه جریمه ایران صاحب یک موقعیت شد که ضربه او با فاصله از کنار دروازه بیرون رفت. توپ میلاد محمدی نیز دقیقه 57 از بالای دروازه سوریه به بیرون رفت.
 
دقیقه 58 : ایران موفق شد به گل اول خود برسد. علیرضا نقی‌زاده از روی خط محوطه جریمه موفق شد دروازه سوریه را باز کند.
 
رضا علیاری و کرملاچعب از ایران به ترتیب در دقایق 73 و 68 با کارت زرد داور جریمه شدند و در دقیقه 78 احسان پهلوان به جای ماهان رحمانی وارد زمین شد.
 
در دقیقه 79 شوت بازیکن سوری از زاویه بسته با عکس‌العمل خوب محمدرضا اخباری به کرنر رفت.
 
یک دقیقه بعد با نفوذ میلاد محمدی از جناح چپ و ارسال او، ارسلان مطهری موفق شد دروازه تیم سوریه را برای بار دوم باز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *