پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

تناقض دولت در گفته‌هایش

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 450100
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دولت قبلاً می‌گفت با رفع تحریم مشکلات حل می‌شود و همان زمان نیز در مبلغ این پول‌های بلوکه شده ارقام متناقضی از سوی دولتی‌ها منعکس شد اما الآن اصلاً ادعا می‌کنند که پولی در کار نیست.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات جدید رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «پول‌های بلوکه‌ ایران که قرار است آزاد شود عمدتاً قبلاً ریالش خرج شده است» اظهار داشت: متأسفانه این دولت و شخص رئیس‌جمهور در موارد متعددی به جای اینکه شفاف با مردم سخن بگویند در طول زمان اختلافات بیانی داشته و مکرراً شاهد این موارد بوده‌ایم.
 
رجبی با اشاره به مسئله بورسیه‌ها تصریح کرد: در قضیه بورسیه‌ها حیثیت جمعی از فرهیختگان و دانشجویان ما را زیر سؤال بردند و سپس بعد از مدت‌ها مشخص شد این امر واقعیت نداشته و افراد خاطی تعداد انگشت‌شماری بوده‌اند، نه سه هزار نفر که دولتی‌ها ادعا کردند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با یادآوری موارد مشابه دیگر خاطرنشان کرد:‌ رئیس‌جمهور پیش از این گفته بود که ما از رکود خارج شده‌ایم اما چهار وزیر کابینه نامه نوشتند و گفتند نه تنها در رکود به سر می‌بریم بلکه این رکود به سمت بحران نیز می‌رود.
 
وی ادامه داد: دولت قبلاً می‌گفت با رفع تحریم مشکلات حل می‌شود و همان زمان نیز در مبلغ این پول‌های بلوکه شده ارقام متناقضی از سوی دولتی‌ها منعکس شد اما الآن اصلاً ادعا می‌کنند که پولی در کار نیست.
 
رجبی با بیان اینکه اگر ریال این پول‌ها خرج شده بود آنها باید از ابتدا می‌گفتند که با رفع تحریم‌ها پولی آزاد نمی‌شود افزود: دولت باید برای مردم شفاف‌سازی کند تا آنها مطلع شوند و بدون شک اگر واقعاً این مبالغ قبلاً مصرف شده باید بگویند کجا به مصرف رسیده است، لذا اینکه صرفاً می‌گویند این پول‌ها خرج شده مفهومش روشن نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *