جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمایت‌نمایندگان از آزمایش موشک "عماد"

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 449972
نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک «عماد» در بیانیه‌ای قدردانی و حمایت کردند. خبرگزاری فارس: تقدیر ۲۲۰ نماینده مجلس از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک «عماد»
حمایت‌نمایندگان از آزمایش موشک "عماد"
به گزارش جهان به نقل از فارس، ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک «عماد» قدردانی و حمایت کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در آستانه محرم حسینی و همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید سعید حاج‌حسین همدانی و پیکرهای جانباختگان فاجعه منا، فرزندان رشید ملت بزرگ انقلاب اسلامی در صنایع دفاعی وزارت دفاع، طراحی، ساخت و آزمایش موفقیت‌آمیز شلیک موشک دوربرد «عماد» را در تسلیحات موشک‌های دفاعی ثبت نمودند و تولید اژدرهای هدایت‌شونده والفجر بهره‌برداری شد.

موشک دوربرد «عماد» نسل جدید موشک‌های بالستیک و نخستین موشک دوربرد با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت و سایر دستاوردهای صنعت دفاعی از ابزارهای قدرت بازدارندگی از تهدیدات احتمالی به شمار می‌رود که لازم است ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش‌ها و پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشور با اتکا به جهاد علمی و دفاعی و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه و الگوی موفق در اقتصاد مقاومتی قدردانی نموده و مجدداً حمایت همه‌جانبه خود را از ارتقای سامانه‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام نماییم.

بدون شک این موفقیت‌ها تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و در راستای اقتدار ملی، دفاعی، ملی و بین‌المللی از افتخارات برتری‌ساز منطقه‌ای و موجب یأس دشمنان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *