شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مرگ یک سیاه‌پوست با توحش پلیس آمریکا

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 449916
فیلمی که به تازگی در اختیار یک رسانه آمریکایی قرار گرفته رفتار وحشیانه پلیس این کشور با یک جوان سیاه‌پوست را نشان می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ویدئویی که به تازگی در اختیار شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز قرار گرفته مورد تازه‌ای از رفتار بی‌رحمانه پلیس آمریکا با یک سیاه‌پوست مبتلا به اختلالات روانی را نشان می‌دهد.

در این ویدئو، پلیس آمریکا «ماتیو آجیباده»، جوان سیاه‌پوست ۲۲ ساله را به طرز بی‌رحمانه‌‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز نوشته استفاده یکی از افسران پلیس از شوک الکتریکی به مرگ او منجر شده است.

افسران پلیس در این فیلم برای دستگیری «آجیباده» که به گفته خانواده‌اش مبتلا به اختلال «شیدایی-افسردگی» یا «اختلال دو قطبی» تشخیص داده شده بود به زور مفرط متوسل شده‌اند.

دلیل تلاش پلیس برای دستگیری این جوان ۲۲ ساله سیاه‌پوست ضرب و شتم نامزدش در خلال بروز یکی از دوره‌های «شیدایی» و سپس زد و خورد با یکی از افسران پلیس عنوان شده است.

فیلم مورد نظر که در ژانویه سال جاری، توسط دوربین شوکر الکتریکی پلیس ضبط شده روز جمعه گذشته در دادگاه نمایش داده شده و پس از آن در اختیار ان‌بی‌سی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش این شبکه خبری، دو افسر پلیس ایالت جورجیا به اتهام قتل غیرعمد این جوان سیاه‌پوست بازداشت شده‌اند.

هشدار: این فیلم حاوی صحنه‌هایی است که ممکن است برای عده‌ای آزاردهنده باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *