پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

موفقیت پلیس در یک عملیات گروگانگیری

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 449876
در عملیات منسجم بامداد امروز پلیس سیستان و بلوچستان، دو فردی که شب گذشته در محور نیکشهر - ایرانشهر ربوده شده بودند آزاد و دو گروگانگیر نیز دستگیر شدند.
به گزارش جهان،‌ سردار حسین رحیمی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با تسنیم در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: شب گذشته و با توجه به اطلاع ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر مبنی بر آدم‌ربایی دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو لیفان در محور نیکشهر - ایرانشهر توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 با پلاک مسروقه با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم‌های ویژه‌ای از کارآگاهان انتظامی شهرستان‌های نیکشهر، ایرانشهر، چابهار و دلگان موضوع را در سطح گسترده آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از لحظه وقوع این جرم، تیم‌های ویژه و عملیاتی پلیس، در بخش‌های گسترده اقدامات تخصصی خود را آغاز کرده و پس از انجام تلاش‌های گسترده با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از این آدم‌ربایان به دست آوردند.
 
سردار رحیمی افزود: کارآگاهان پلیس بامداد امروز پس از شناسایی محل نگهداری گروگان‌ها در یکی از روستاهای شهرستان دلگان بلافاصله منطقه را تحت کنترل خود قرار داده و در یک عملیات منسجم پلیسی، ضمن آزاد نمودن 2 فرد ربوده شده، 2 تن از آدم‌ربایان را نیز دستگیر کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه از مخفیگاه این متهمان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی از تمام نقاط استان، اجازه نخواهد داد افراد فرصت‌طلب و مخلان امنیت، به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و پلیس به طول قاطع با این افراد برخورد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *