سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۹
۱۱۷
زارعی، عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان:

لاریجانی همه تفاهمات دیشب را زیر پا گذاشت/ کار زارعی به اورژانس کشید

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 449817
عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان با اشاره به توافقات فراکسیون اصولگرایان و رهروان در حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: لاریجانی دو توافق مهم این جلسه را زیرپا گذاشت.
لاریجانی همه تفاهمات دیشب را زیر پا گذاشت/ کار زارعی به اورژانس کشید
به گزارش جهان، علی‌اصغر زارعی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه شب گذشته فراکسیون اصولگرایان و رهروان با دبیر شورای عالی امنیت ملی، گفت: در این جلسه آقایان زارعی، زاکانی، جلالی و بروجردی و شمخانی حضور داشتیم.

نماینده مردم تهران در خصوص تفاهمات دو فراکسیون در جلسه مشترک برای بررسی طرح برجام در جلسه علنی روز سه‌شنبه گفت: در این جلسه مقرر شد اصلاحاتی در طرح برجام انجام شود که در بند ۱ قسمتی از این اصلاحات اعمال نشد.

وی با بیان اینکه تفاهم این بود که شاکله طرح حفظ شود، گفت: همچنین توافق کردیم که جلسه علنی روز سه‌شنبه برای بررسی طرح برجام در چارچوب آیین‌نامه داخلی مجلس اداره شود و پیشنهادات مهم و اصلی که حدود ۶ پیشنهاد بود بررسی شود، اما متاسفانه در جلسه امروز رئیس مجلس اجازه بررسی پیشنهادات را نداد و طرح مهم برجام در کمتر از یک‌ربع به تصویب رسید.

زارعی تصریح کرد: تفاهم ما این بود که آیین‌نامه مجلس در بررسی طرح برجام به صورت کامل رعایت شده و هیات رئیسه اجازه دهد پیشنهادات و نظرات نمایندگان بررسی شود.

وی تاکید کرد: آنچه موجب تعجب و تاسف من شد این بود که بدون اعتنا به پیشنهادات نمایندگان به این بهانه که تعداد پیشنهادات زیاد است آقایان در کمتر از ۱۵ دقیقه ماده واحده طرح برجام را به رای گذاشتند، ما چنین انتظاری نداشتیم و چنین توافقی نکردیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه این اقدام هیات رئیسه مجلس خلاف آیین‌نامه بود، گفت: چطور طرحی با این اهمیت در کمتر از ۱۵ دقیقه به تصویب رسید، اما مجلس برای طرح‌های کم‌اهمیت‌تر شاید روزها وقت می‌گذارد.

وی اظهار داشت: ریاست مجلس باید اجازه می‌داد کل جلسه امروز به بررسی و استماع پیشنهادات نمایندگان اختصاص یابد؛ هر چند که پیشنهادات رای نمی‌آورد.

زارعی در پایان با اشاره به اعتراضش به رویه اداره جلسه امروز گفت: اقدام رئیس مجلس موجب تاسف و اعتراض من شد.

گفتنی است پس از تصویب جزئیات طرح اجرای برجام علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان درحالیکه نسبت به روند تصویب جزئیات طرح برجام انتقاد داشت شروع به اشک ریختن کرد و جمعی از نمایندگان اطراف وی حضور یافتند. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و زارعی که اوضاع مساعدی نداشت به اورژانس مستقر در مجلس منتقل شد تا تحت نظارت پزشکان قرار بگیرد. جمعی از نمایندگان هم به عیادت وی رفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطفا فیلم این اعتراض رو بزارین
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی ما هم همراه شما به پایمال شدن حقیقت گریه کردیم به تزویر و دروغ گریه کردیم خداوند شما را حفظ کند و عهدشکنان را هدایت کند
کاش یک عده یک جو جوانمردی داشتند گریه شما را به تمسخر نمی گرفتند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی ما هم همراه شما به پایمال شدن حقیقت گریه کردیم به تزویر و دروغ گریه کردیم خداوند شما را حفظ کند و عهدشکنان را هدایت کند
کاش یک عده یک جو جوانمردی داشتند گریه شما را به تمسخر نمی گرفتند
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی!
موگرینی: اخبار خوشی از تهران می رسد.
نگران نباشید. وضع اینطوری نمی مونه. اینها همه الطاف خفیه خداست. همین برجام ، ماهیت برخی رو برملا خواهد کرد. ر ... و ه ... بزودی منفورترین خواهند شد. اگه ما قصور می کنیم، خدا نمی ذاره خون شهدای هسته ای پایمال بشه. پیروزی اینها در خرداد 92، ظاهرش پیروزی بود، باطنش برای رسوایی این جریان .. و .. است. یه روزی چقدر خون دل می خوردیم که چرا بنی صدر رئیس جمهور شد، اما امروز که نگاه می کنیم درمی یابیم که این لطف خفیه بود تا بخش بزرگی از منافقین غربال شوند و صحنه انقلاب و نظام، صاف تر و پاکتر شود. کمی صبر داشته باشیم. ما در فتنه 88 به فراخوان ولایت برای بصیرت، پاسخ مناسبی ندادیم. .. بزودی رسوایی برخی را خواهیم دید.
علیرضا
Romania
نماینده با غیرت تهران از شما سلب مسئولیت شد
ان شاءالله ماجورید
آب خنک بخور خوب می شی
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی اکنون شما گریه کن و آن ها خوشحالند. فردای قیامت شما بخند و آن ها گریان.
خانواده شهید
خندان در قیامت محشور خواهی شد
درود بر زارعی و برادر شهیدش
آن روز که آقای لاریجانی چوب لای چرخ دولت احمدی نژاد می گذاشت بایستی می شناختینش ...
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم احمدی نژاد خدمت کرد ! با افزایش تورم گرانی !!!
و اونروزی که ابوترابی نامه محرمانه رهبری به احمدی نژاد (در مورد مشایی) رو افشا کرد باید ابو ترابی رو میشناختیم!مگه خود رهبری نمیتونستند نامه رو علنی کنند؟!
و روزی که همین نمایندگان با رای اعتماد به زنگنه(عامل فساد کرسنت) در خسارات بعدی که کرسنت به کشور تحمیل کرد شریک شدند باید اونهارو میشناختیم!
مجمد
کاملا موافقم
علی
United States
حالا معلوم شد دکتر احمدی‌نژاد راست می گفت که بعضی جاها ملک خانوادگی نیست.
احمدی نژاد مرد واقعی بود ... وقتی فشار از دوطرف روت باشه وا میدی اما اگر در اقتصاد هم استکبار ستیز بود وضع خیای بهتر بود مثلا به بانک ها بها نمیداد
خائن کیه
حق گو
اگر برای کسی شخصیت لاریجانی روشن نبود الان دیگه روشن شد...
Ireland
"چطور طرحی با این اهمیت در کمتر از ۱۵ دقیقه به تصویب رسید، اما مجلس برای طرح‌های کم‌اهمیت‌تر شاید روزها وقت می‌گذارد."

آقا زارعی، به خاطر اینکه کشور نمی تواند تا ابد منتظر بحث های بیهوده باشد. بحث هایی که نتیجه آن در آخر هم تصویب برجام بدون یک کلمه بیش و یک کلمه کم است.
شرایط برای وقت کشی محیا نیست. تا همین الان هم دیر شده، حتی یک ساعت تاخیر هم در ضرر بیشتر صنایع داخلی تاثیر دارد.
بهترین، زبده ترین و با سوادترین متخصصین کشور (که طبیعتا نماینده ی مجلس نیستند) به این نتیجه رسیده اند که برجام گرچه خیلی دور از ایده آل هاست اما در شرایط فعلی کشور خوب و لازم است.
لطفا این لج بازی های باندی را در جایی دیگر انجام دهید و با سرنوشت و دستاوردهای مردم بازی نکنید.
رضا
احسنت....
نظر کودکانه ایی دادی
شما که این قد باسوادی و به این نتایج مهم رسیدی، نمیدونی که مهیا درسته نه محیا؟!! شما با این سوادت حتما یکی از حقوقدانان دولتی!! دولتی که کار به مجلس که میرسه شانتاژ بازی رو به ته می رسونه که آی! دیر شد! روزی صد میلیارد داریم ضرر میدیم!
این هم دروغی دیگر از افسادطلبان برای توجیه بی قانونی و خفه کردن صدای مخالف ...روز اجرای برجام از 26 مهر شروع میشه...
شما برای خرید یک دوچرخه بیش از یک ربع ساعت وقت می‌گزارید. این که سرنوشت کشور بود ...
منتظر
خیلی به خودت فشار نیار
متن را بخون بعد اظهار وجود کن
کسی نمیگه چرا ساکتی
در ضمن باهوش، عاقل، باشناسنامه، پاسپورت دار ، باسواد، مهیا درسته نه محیا
Norway
طرف لج بازی باندی کرده کارش به اوژانس کشید و اشک می ریخت ؟ شما چه فرقی با این کاربرای غربی در اینترنت دارید که هرچه از دهنشان در می اید بما می گویند ؟ با مرام اقلا یک ذره وجدانت را قاضی کن همینطوری گتره ای نیت خوانی نکن . عذابی که در هنگام خواندن نظراتی چون شما می کشم قطعا بخشی از گناهان ما را پاک می کند .
محمد
اگر اشاره به کارشناسان زبده می کنید لااقل حرف مخالف را هم بشنوید تازه همین کارشناسان در کمیسیون ویژه نقاط مثبت و منفی را بیان کردند چرا انها را نمی بینید می شد نقاط منفی را حل کرده طرحی پخته ارائه کرد نمی دانم چرا هر کار خوبی به جناح بازی تعبیر می شود....
لطفا اسامی برخی از این متخصصین و زبده تربن و با سوادترین ها رو بگید!!!
نکنه منظورت صادق زیباکلامه؟؟؟؟!!!!
ضرر فتنه
بحث اینه ضرر چنین توافق .. صدها برابر این ضرر مورد ادعای شماست...راستی ضرر فتنه چقدر است؟
واقعا غیرت وشعورت در حد نانو هست
سرور
با تصویب این ... نامه که توسط زبده ها و باسوادهای شما هم بررسی شده است و با وعده شش ماهه روحانی دیگر جایی برای ادامه حرف هایتان باقی نخواهد ماند. اینقدر هم از مردم دم نزنید پاسخ کاسبان برجام .. در آینده ای نزدیک توسط همین مردم داده خواهد شد.
ضمنا ظاهرا کاسبان برجام در حال برپایی دکه های خود هستند. ... همه را مثل طیف خودش دکه دار می بیند.بجنب تا دیر نشده!
Indonesia
مضحک است اصلا وقتی برای بحث نگذاشته اند در دوران مذاکرات می گفتند محرمانه است بعد از آن هم کسی حق بحث ندارد بعد شما باسوادهای دنیاپرست می گویید مملکت نمی تواند تا ابد منتظر بحث باشد حاشا به این همه عزت و شرف نداشته ات
Iran, Islamic Republic of
خيلي از آدمهاي خود را داناترين انسانها مي دانند . نضر خيلي انديشمندانه و روشنفكرانه اي دادي
Iran, Islamic Republic of
آره، الآن آمریکا مایحتاج ما رو بار زده آماده تصویب برجام که تحویل بده!
ساده لوحی تا چه اندازه.
آسوده بخواب، که بیدارید اسباب زحمت است.
Ireland
خدا نکنه من اصلاح طلب باشم، چون اصلا قبولشون ندارم. همونطوری که بیشتر اصولگراها را قبول ندارم. همه شان فقط مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی هستن. فقط آقا و لاغیر.
در مورد غلط دیکته ای باید خدمتتان عارض بشم که شما در متن خبرها که توسط خبرنگاران نوشته شده گاه غلط دیکته ای مشاهده می کنید و این در حالی هست که بخش مهمی از دروس دانشگاهی آنها مربوط به زبان فارسی و اصول نگارش هست. به علاوه متن خبرها پس از چندین دور بررسی منتشر می شوند. گشتن و پیدا کردن یک غلط دیکته ای که ناشی از عجله در نوشتن و عدم دوباره خوانی متن بود هنر نیست.
در ضمن خدمت دوستانی که توهین کردن عرض کنم که تفصیر خودشان نیست، مشکل از جای دیگری هست. به هر حال این نوع ادبیات به مدت 8 سال در کشور جاری بود و عملا در برخی نهادینه شد. متاسفانه آثارش را در دولت کنونی هم دیدیم. الحمدلله آقا در همین مورد تذکر های اساسی به همگان دادند اما کو گوش شنوا؟
و اما در مورد زمان برای تصویب برجام و بحث خرید دوچرخه! حدود 3 ماه از تصویب برجام و قطعنامه ی شورای امنیت میگذرد، آیا این زمان برای بحث، گفتگو و جمع بندی کافی نبود؟ تا کی باید این موضوع ادامه پیدا می کرد؟ مجلس تمام امور مملکت را در این 3 ماه تعطیل کرده بود، تا کی باید امور کشور تعطیل می ماند؟ متاسفانه عده ای تنها دنبال بهانه جویی هستند.
یک بنده خدایی اسم آقای زیباکلام را آورد که البته کار درستی نبود، در این زمینه به اطلاعتان می رسانم که اصلا بنده وقت برای خواندن یا شنیدن تفکرات ایشان صرف نمی کنم. امثال ایشان به عمد و توسط جریان مخالفشان مطرح شده اند.
United States
واقعا جای تاسفه اقای لاریجانی
Russian Federation
فکر کنم دیگر وقت آن رسیده که مردم قم با رای بالا لاریجانی را برای همیشه از مجلس خلع کنند و به کس دیگری رای دهند از دولت دو آتیشه تر شده چه چیزی پشت پرده هست ما نمی دانیم اما به زودی بر ملا خواهد شد
شعار دولت اعتدال: مردم ممیزند می فهمی؟
آخر مردم نمی فهمند! .. می فهمی؟!
یعنی حق فهمیدن ندارن! .. می فهمی؟!


فقط خواص هستند که می فهمند
حتی اگر نفهمند باز همه عملکردشان از سر فهم است
چون حق فهمیدن ملک پدری آنهاست

هر کس هم اعتراض کنه مفت خور بی سواد بی شناسنامه .... بوووووووووق است
حبیب
مردم قم به پا خیزید انتخابات نزدیک هست نگذارید لاریجانی البته از نوع علی .. رای بیاورد
145
اقای لاریجانی
فقط این دنیا نیستا

اون دنیایی هم هست باید جوابگو امام و خون شهدا باشید
من نوکر دربست اقای زارعی و همه یادگاران دفاع مقدس هستم
اما اقای زارعی عزیز اشکهای شما فایده برای اینده از دست رفته برنامه هسته ای کشور نداره. شما و دوستانتان دور خوردید نه یک بار بلکه چندین بار. ...
ایا اقای نادران نبود که میگفت لاریجانی کار خودش را میکند؟؟؟
...
والله باید جلوش می ایستادید...
علی
Romania
بد نیست همه مان ماجرای عمر عاص و ابوموسی اشعری در حکمیت را بازخوانی کنیم
بیمارستان رفتن اقای زارعی مثل حسینیان نباشه که فردا تومجلس دیده بشه !
م
United States
چه ربطي داره!؟
حالش جا مياد مرخص ميشه ديگه
هیچ کس توی سیاهبازی به پای کسی نمیرسه که بعد از ننه من غریبم توی مجلس به ملاقات کسی رفت که مثلا قراره قاتلش باشه!!
فيلمه مريضي و بيماري همه
Germany
مخالفین نجیب بودن که آبستراکسیون نکردن!
دق كن
انشالله دشمنان واقعی این ملت و دشمنان ظاهرا دوست این ملت دق کنن .الهی امین
خباثت بروز نده
sasa
Iran, Islamic Republic of
امثال آقای زارعی عزیز به قدمت بشریت ، برای اعتلای کلمه الله دق می کنند اما دریغ از انسانهایی مثل شما!
حسین
Iran, Islamic Republic of
این که بهش می گویی دق کن در دوران دفاع مقدس برای شما و مانند شما زحمت ها کشیده است.
ناهید پنجعلی
Estonia
به خدا اعتقادی ندارم..وگرنه میگفتم خدا تو دهنت بزنه....
در نتیجه میگم خودت و خانوادت دق کنید
Romania
ننگ بر تو کنند که نمیفمی
Romania
مزدور بی بی سی و شبکه های ماهواره ای همان داعشیهای داخلی هستند که از روی نفهمی برای یک نماینده باغیرت آرزوی مرگ میکنه
Romania
آخه بی حرمتی تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟
Romania
آفرین به ادبت... دق کردن از درد اسلام و شرمندگی امام و شهدا سرافرازیه
دقيقا" همين آرزوي نكبت بار تو را دشمنان اسلام و ايران در مورد همه ايرانيهاي باغيرت باشرف مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
مجلس اصلاح طلب ششم= مجلس اصولگرای! نهم
.
مردم شریف قم آیا وقت آن نرسیده که فکری برای این آینده کشور کنید؟!
صمد
بایدبه مجلس ششم افتخارکنیم آقا
كارمند كدوميك از سرويسهاي جاسوسي غربي و عربي وعبري هستي؟؟!!
Romania
کدومیکی از نمایندگان مجلس ششم قابل افتخار بودن؟؟؟
شاید مابقی آقایان زاکانی و زارعی رو دور زدن و پشت پرده با هم تفاهم دیگری داشتند
باید از شمخانی درخواست کرد صریح موضع خودش را بیان کند

شمخانی در مجلس هم حاضر نشده بود برجام را تایید کند و رد هم نکرده بود

یعنی می داند برجام مشکل دارد ولی با سکوتش تاییدش کرده بود
Iran, Islamic Republic of
... و باز هم قصه جام زهر دیگری که بر کام ولی زمان ریختند!
Iran, Islamic Republic of
اینا چقدر نازک نارنجین
دیگران رو تهدید به کشتن میکنن خودشون فوری رو به قبله می شن

شماها هم در جهان نیوز جوش نیارید بعد از حسینیان و زارعی نوبت شماهم میرسه برید اورژانس
شما هم وقیح هستی
راست میگین .. رو نباید تهدید به مرگ کرد، باید قربون صدقش رفت.!!!!!!!!!!!!
.. مزه رفاقت با امریکا اینقدر توی دهنت شیرین بود؟
جهان نیوز بره اورژانس پس تو خبرهای راست مملکت رو از کجا بخونی بچه جون ؟هم میای اینجا و پیامها رو میخونی هم زخم معده میگیری ؟
از صالحی شما در عجب با وجودیکه تهدید به قتل شده هنوز سرپاست و کبکش خروس میخونه!
اگرهرکس ذره اى غيرت داشته باشه اين قرارداد براش غم بزرگى است
شما فعلا باید پاسخگوی فتنه باشید...ضمنا اون یک شوخی بود که دوستان افراطی شما سوء استفاده کردند.
Iran, Islamic Republic of
چون اینها غیرت دارند و میدانند چه میخواهد سر مملکت بیاید ولی شما پوست کلفت و بیغیرت هستید و دل به کدخدا بستید و ان شالله در آن دنیا با هم محشور شوید .
Romania
نازک نارنجی نیستند باغیرتند اگر تو بتونی بفهمی که نمیفهمی
Romania
شما هم روزی خفه میشید و آن روز نزدیک است
علی
United Kingdom
تصویب 15دقیقه ای "برجام.."رابه مجلس ودولت تبریک عرض می کنم!!!!
میزان رای ملت است
Spain
دم غيرتش گرم. آقايان ل.... و ظ..... خجالت بكشند.
Spain
واقعا گريه ايشان گريه غيرت و گريه وجدان و براي رضاي خدا بود. كساني كه اين دو خصيصه ندارند در انشاالله هم در اين دنيا و هم در آن دنيا چشمانشان گريان خواهد بود.
گريه ايشان در مقابل خنده آقاي ظريف به دشمنان اين مملكت، بدر شد.
اکبری
آقای زارعی برو به حال خودت گریه کن چون من و هم نسلام هیچ وقت تو و دوستانت که احمدی نژاد رو به جون این مردم انداختید نمی بخشیم
Iran, Islamic Republic of
از دلواپسان خسته ایم به خدا
Spain
شما حتما يه آمپول غيرت به خودت بزن. خستگي ات درميره.
ما نیز از بی بخارهای دنیا دوست و دنیا پرست خسته ایم! کسانی که فقط تا نوک بینی خود را می بینند! و دین و ارمان و عزت خود را به شکم می فروشند! طایفه ای که دنباله رو عمرسعداند! و دین و حسینشان را در بزنگاه به حکومت ناپایدار ری می فروشند!
دلواپسان نبودن الان کفش سربازای آمریکایی رو واکس میزدی
از ساده لوحان و ابلهان و افراد امروز بین و فردا نبین خسته ایم بخدا
خدا جواب تو بده که دل آرام بدور از غیرت..
خخخخخخ
از واداده ها و کدخدا دوستها و توهین کننده ها به مردم و صدروزه ها و نیم درصدیها چطور؟!!!!!!!!!
از وادادگی خوش خیالان به شیطان بزرگ بسیار بسیار دلزده و خسته ایم.
به خدا یا کدخدا
ناهید
Estonia
خستگی به تن شما و رییست بمونه
چقدر ما عاشق چشم و ابروی شما تندروهای دل آرام هستیم!
رعد
از ما خسته باش واز این خستگی بمیر.
احمدی نژاد تو رو خدا کجاااااااایییییییی بیااااااااااااااااااا دیگه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
از کدخدا و نماینده های تام الاختیار کد خدا .. چه ؟خسته که نیستید ان شالله .
ما از بی غیرتهایی مثل شما خواسنه شدیم
Romania
ما هم از وطن فروشان و بی غیرتان خسته ایم
Romania
خسته ای برو بمیر ... ما دلواپس وطن و کشور هستیم نه مثل امثال تو نگران ناراحتی و عدم اعتماد کدخدا!!!!!!
حسن
ما هم از بی غیرتان و ساده لوحان خسته ایم به خدا .
علی
درود بر شرفت آقای لاریجانی که منافع ملی رو تامیین کردی خدا حفظت کنه......
زارعی تنها تو نبودی که اشک ریختی، چون برای بعضی چیزا نمیشود گریه نکرد، این لکه ننگ بر مجلس و مردم و دولت ایران، نسلهای زیادی از ایرانیانو به گریه خواهد انداخت.
مسعود عيسوي
چرا آبستراکسيون نکردند؟؟!!!
برجام تصویب شد به کوری چشم دلواپسان
شكست. خو ردين تموم شد رفت حالا هي غش و ضعف كنين درود به ظريف عزيز
Iran, Islamic Republic of
این بچه بازی ها و فیلم بازی کردن یعنی چه ؟
مثلا می خوان بگن دلسوزان یا اینکه نگران کاسبی شون بهم می خوزه شاید می دونن رای نمی ارن
Ethiopia
دلواپسان لطفا کافیه.سکوت
اشک غیرت آنهم از چشمان کسی که در 8 سال دفاع مقدس از پای ننشست این غصه پر قصه برای همه کس قابل فهم نیست اگر بود که به مدافعین منافع ملی و ملت و جمهوری اسلامی وقت می گذاشتند آقای .. مطمئن باش که روز قیامت هم ماست مالی می کنند همیشه وفق مراد شما نیست در این دنیا نیز حتما جواب می گیرید اگر ما هم بمیریم بقیه خواهند دید
ایرونی
بالاخره انتهای امسال انتخابات مجلسه و برخی آقایون به حمایت برای رای آوردن نیاز دارن!
امیدوارم عملکرد برخی از مجلسیون بالاخص .. ملاک خوبی برای انتخابات هفتم اسفندماه برای مردم باشه.
فارض
خدا از سر تقصيرات پايدارى چى هاى بى انصاف نگذره كه دوست ندارند يه لمظه آب خوش از گلوى ملت پائين بره فقط به فكر خودشونن.
خدا یا کدخدا؟
Romania
خدا از این غیرتها قسمت بقیه مسئلین کنه... نایابه
وقتياكثريت مجلس راي دادند اين حرفهای بیهوده ديگه چيه مجلس موافق لاريجاني بودشماحد اقل به نظرنمايندگان احترام بگذاريد
حمزه
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه حالیت نیست چیکار کردند !!! تازه نماینده هایی که خلاف مصالح مردم رای بدهند دیگه نماینده ی مردم نیستند ... ....اگر ملت سکوت کنند که به مرور شاهد این میشیم که برخی نماینده های مجلس هرکدام صاحب یک کیف انگلیسی می شوند.
Iran, Islamic Republic of
آقايوني كه مي گفتند موشكهاي دوربرد ربطي به توافق نداره تحويل بگيرند.
امروز آمريكا اعلام كرده بخاطر آزمايش موشك عماد موضوع را به شوراي امنيت مي بريم.
س ه موسوی
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان ها در حال آماده باش برای پذیرش دلواپسان جیب و 170 نماینده موضوع وزیر کشور هستند هستند ...
Iran, Islamic Republic of
با این کارها برای دور بعدی رای نمی آورید
آنان که با وعده های صد روزه و ... روی کار امدند و نزدیک انتخابات با توافق..سعی کردند خود را امیرکبیر و نجات بخش ایران معرفی کننددنبال انتخابات هستند! این رو تو و همه مون میدونیم!
به به حال شما .استرس نداشته باشيد ديگر برجام موضوع كهنه اي است به مسائل ديگري به پردازيد.
البته شما حق داريد دوران اصو.ل گرائي به شيوه فعلي تمام شده است اشك ريختن طبيعي است.
ناشناس
مگر می شود سخنان صریح رهبری را نشنیده بگیریم و حرف لاریجانی یا هر کسردیگر را نسبت به برجام قبول کنیم که مثلا ایشان گفته باشند برجام را سریع تصویب کنید