چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

رهبر دموکرات‌ها: رضائیان را آزاد کنید!

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 449753
رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا اعلام کرد که قصد دارد طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور ایران از او درخواست شود که در حکم مربوط به اتهامات جاسوسی خبرنگار «واشنگتن‌پست» تجدیدنظر شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «هری رید» رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا روز دوشنبه (دیروز) اعلام کرد که قصد دارد نامه‌ای را به رئیس‌جمهور ایران بنویسد و خواستار تجدید‌نظر در حکم «جیسون رضائیان» خبرنگار روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» شود.

روزنامه «واشنگتن‌پست» گزارش کرد، رید با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) گفت: «من امیدوارم که با تمام تلاشی که بین دو کشور (ایران-آمریکا) در دو سال گذشته صورت گرفته است، حکم تجدیدنظر با آن تلاش‌ها برابری کند. من می‌خواهم در خصوص این موضوع وارد بحث شوم».

رید ادامه داد که از اینکه متوجه شده حکم رضاییان مدت زمان قبل‌تر صادر شده است ولی روز دوشنبه این حکم اعلام شده است.

وی ابراز«خوشبینی محتاطانه‌ای» کرد که تجدیدنظر در این حکم پیش رود و گفت: «فکر می‌کنم بهترین چیز برای ایران و به طور قطع بهترین چیز برای ما است».

رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا که ظرف ۱۵ ماه آینده بازنشسته می‌شود در مصاحبه با واشنگتن‌پست همچنین حاضر نشد از فرصت برای تأیید «هیلاری کلینتون» بعنوان نامزد دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *