پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سردارهمدانی در برابر امر ولی؛سمعاوطاعتا

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 449670
دادستان کل کشور گفت: سردار همدانی در طول حیات ارزشمند خود در بدترین شرایط و مأموریت‌ها در مقابل امر ولی زمان سمعاً و طاعتا بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش در مراسم یادبود سردار حسین همدانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار بزرگوار، اظهار کرد: شهادت سردار را به همه بازماندگان، سلحشوران، پاسداران، سبزپوشان دفاع از ارزش‌های اسلامی، مردم متدین و شهیدپرور همدان و همرزمان این شهید بزرگ تبریک و تسلیت می‌گویم.
 
وی در خصوص شخصیت سردار همدانی بیان کرد: در طول 33 سال پس از انقلاب که سردار به انقلاب خدمت کرد چند‌ ویژگی را در بعد سیره و سلوک این شخصیت دنبال می‌کردم.
 
دادستان کل کشور با اشاره به روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه با عنوان ولایت گفت: در فرازی از وصیت‌نامه سردارهمدانی به ولایت امیرمومنان اشاره شده و از تداوم ولایت در وجود ولایت ولی‌فقیه و پایبندی به آن یاد شده است.
 
وی به تعریف ولایت از قول پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: ولایت و ولایتمداری آن است که باید گوش شنوا به ولی فقیه داشت و در عرصه اجرا و عمل فرمان‎پذیر و مطیع بود.
 
‌رئیسی خاطرنشان کرد: ولایتمدار کسی است که با تمام وجود به سخن ولی فقیه گوش دهد و در عمل مطیع امر ایشان باشد.
 
وی با بیان اینکه ولایتمداری از ویژگی‌های شهید همدانی بود، افزود: سردار همدانی در طول حیات پاک و ارزشمند خود از ابتدای پیروزی انقلاب در بدترین شرایط و مأموریت‌ها در مقابل امر ولی زمان سمعاً و طاعتا بود.
 
‌این خبر در حال تکمیل است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *