سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

داعش حقیرتر ازآن است که‌به‌ایران لطمه‌بزند

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 449574
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داعش، ادعا زیاد دارد اما حقیرتر از آن است که به ایران ضربه بزند.
به گزارش جهان، "محسن رضایی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هرچند از دست دادن شهید بزرگوار حاج حسین همدانی ضایعه بزرگی برای سپاه پاسداران و نظام مقدس اسلامی است اما داعش خیال نکند توانسته به ما ضرری بزند. آن‌ها هرچند ادعا زیاد دارند اما حقیرتر از آن هستند که بتوانند به ایران اسلامی لطمه بزنند.

وی افزود: داعش، دست‌پرورده صهیونیسم و استکبار جهانی است و تمام مانورهای نمایشی که آمریکا و هم‌پیمانانش به اصطلاح علیه داعش راه‌انداخته‌اند، دروغی بیش نیست.

رضایی تصریح کرد: داعش اگر به خیال باطل خود، به فکر صدمه زدن به ایران است، کور خوانده و به زودی مغلوب خواهد شد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام افزود: این مردم، همواره پای آرمان‌ها و اهداف خود ایستاده‌اند و تا این لحظه، حمایت کامل و قاطع از نظام راهبری داشته‌اند و قطعاً در آینده نیز به همین ترتیب خواهد بود.

رضایی با تجلیل از مقام شهید حسین همدانی او را رزمنده‌ای انقلابی، مجاهد و مخلص فی‌‌سبیل‌الله خواند و گفت: من سابقه دیرینه رفاقت و همکاری با او داشتم. او به معنای واقعی کلمه، سرباز ولایت بود.

وی تصریح کرد: راه شهدای مدافع حرم از جمله حاج حسین همدانی، قطعاً استمرار خواهد یافت و به فرموده مقام معظم رهبری، صف مشتاقان شهادت و جهاد، بنیان مرصوص است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *