پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ارتش عراق: البغدادی را زخمی کردیم

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 449511
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله امروز جنگنده‌های عراقی زخمی شد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از المیادین خبر داد، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله امروز جنگنده‌های عراقی زخمی شد و توسط یکی از خودروها منتقل شد.

امروز نیروی هوایی ارتش عراق،کاروان ابوبکر البغدادی را در منطقه «الکرابله» در غرب الانبار و مکانی که قرار بود وی برای نشستی با سایر سرکرده‌های تکفیری در آن حضور یابد، بمباران کرد و برخی اخبار از زخمی شدن او و انتقالش به مکانی نامشخص حکایت دارد.

وزارت کشور عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف‌گیری کاروان حامل «ابوبکر البغدادی»، خلیفه خودخوانده داعش با تکیه بر اطلاعات به دست آمده از یکی از سرکرده‌های بازداشت شده این گروه تروریستی صورت گرفته است.

همچنین گروه اطلاعاتی «الصقور» در ارتش عراق اعلام کرد که در حمله امروز ۲۵ نفر از تروریست‌ها کشته شدند.

شبکه المیادین گزارش داد گروه اطلاعاتی «الصقور» در ارتش عراق که تاکنون موفق به انجام عملیات‌های موفق متعدد علیه سرکرده‌های داعش شده، عملیات امروز در الانبار را هدایت کرده است.

این گروه تحت نظارت وزارت کشور عراق فعالیت می‌کند. ۱۰ خرداد گذشته نیز این گروه اطلاعاتی در عملیاتی دقیق و پیچیده شماری از سرکرده‌های کلیدی داعش را به کام مرگ فرستاد کهمهمترین آنها «ابو محمد السوری» کارشناس فیلم سازی و «ابواسامه الامریکی» تصویربردار فیلم‌های مستند داعش بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *