جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افخم خواستار برخورد جدی با صهیونیستها

يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 449488
سخنگوی وزارت امور خارجه تشدید حملات ضد انسانی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را محکوم کرد و خواستار واکنش جدی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان برای توقف جنایات اسرائیل شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه افخم تشدید حملات ضد انسانی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را که با هدف خاموش کردن صدای اعتراض مردم فلسطین و با بازداشت گسترده و حمله بیرحمانه علیه فلسطینی‌ها همراه بوده و به شهادت و زخمی شدن ده‌ها جوان فلسطینی منجر شده است, به شدت محکوم کرد.
 
وی با اشاره به تشدید تحرکات و اقدامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در روزهای اخیر, اظهار داشت: اقدا مات  اخیر علاوه بر فشارها و تهدیدهای روزمره بر فلسطینیان همچون قطع برق, محاصره اقتصادی در دریا و خشکی و حملات نظامیان صهیونیستی به مردم و یورش و تخریب خانه‌های فلسطینیان صورت می‌گیرد . 
 
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی شدید از تداوم سیاست یهودی‌سازی قدس و اماکن مقدس آن بویژه مسجد‌الاقصی از سوی رژیم‌صهیونیستی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و نهادهای مسئول بین المللی را به واکنش جدی و فوری برای توقف جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواند. 
 
مرضیه افخم همچنین با اشاره به یورش شهرک‌نشینان با حمایت نیروهای اشغالگر و پلیس به صحن‌های مسجد الاقصی و ممانعت  از ورود مسلمانان به این مسجد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچ وجه حق تقسیم و تصرف مسجدالاقصی را ندارد و تقسیم مکانی و زمانی مسجدالاقصی غیرقابل قبول بوده و محکوم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *