جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۸
با حضور خیل مشتاقان انجام شد؛

وداع مردم با فرمانده مدافعان حرم/ بدرقه فرمانده رشید سپاه اسلام

يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 449359
تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی در حسینیه حضرت زهرا(س) تهران آغاز شد.
وداع مردم با فرمانده مدافعان حرم/ بدرقه فرمانده رشید سپاه اسلام
گروه سیاست "جهان نيوز" _  مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید اسلام حسین همدانی با حضور فرماندهان ارشد نظامی، مقامات کشوری و سیاسی و با شرکت مردم تهران در حسینیه حضرت زهرا(س) از پادگان ولیعصر آغاز شد.

براساس این خبر سردار حسین دهقان فرمانده دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرلشکر محسن رضایی و سرلشکر رحیم صفوی مشاور فرمانده کل قوا، سرلشکر عطاءالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار حسین همدانی پنجشنبه شب گذشته در حومه شهر حلب در حال مأموریت مستشاری به درجه شهادت نائل آمد.


سرلشکر محسن رضایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: سردار همدانی با قبول مسئولیت در سوریه حدود ۵۰ هزار نفر از جوانان سوریه را در کنار ارتش این کشور سازماندهی کرد. وی افزود: ما لشکری به سوریه نفرستاده‌ایم اما از دل جوانان وطن پرست این کشور، نیروهایی توانمند ایجاد کردیم.


همچنین عطاءالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار همدانی نقش مهمی در محور مقاومت داشت و پیام شهادت ایشان این است که همه رزمندگان پای کار هستند. وی گفت: اقدامات سردار همدانی در اذهان می ماند.


سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح نیز در جمع خبرنگارن حاضر شد و گفت: شهید همدانی از بنیانگذاران دفاع وطنی در سوریه بود و حیف می‎شود اگر چنین فردی در میدان نبرد به شهادت نرسد. باقری تاکید کرد: به برکت خون شهید همدانی تروریستها در سوریه دفن خواهند شد.


سردار سرتیپ محسن رفیق‌دوست وزیر سابق سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید همدانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که نقش سردار شهید همدانی در محور مقاومت سوریه چه بود،‌ اظهار داشت: سردار همدانی از عناصر اصلی محور مقاومت در سوریه بود و با شهادت خود وظیفه الهی خود را تکمیل کرد. وی اضافه کرد: تا یک سال دیگر داعش را در عراق و سوریه نابود می‌کنیم و ان شاء الله انتقام او را از تروریست‌ها خواهیم گرفت.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طوبی لک
خوش بحالت سردار
احسنت
reza
روحت با آقا اباعبداله الحسین و یاران باوفایش محشور باشد
س
نوکران آمریکا و عاشقان داعش منفی می زنند
خوش به سعادتش
یک عمر مجاهد فی سبیل الله باشی و زمانی که محاسنت سفید شده شهید بشی
روحت شاد در عالی درجات سردار عزیز
محمدعلی
حق این شهید بزرگوار بیش از این بود.
از گروه موزیک که خبری نبود.
تشریفات رسمی نظامی خبری نبود.
از نظم بین تریبونها خبری نبود.
از مداحی و مرثیه سرایی مناسب خبری نبود.
از انتظامات مراسم خبری نبود.
چرا اینقدر بی توجهی؟؟؟؟؟؟
خدايا
آنها شهادت مي خواهند ولي ما به نور وجودشان احتياج داريم. بدون وجود خلوص و ايثار خيره كننده اين اسطوره ها در دنياي بي رحم پرنيرنگ، به چه دلخوش باشيم. بلنداي معيار انسانيت را چگونه نگه داريم. لطفاً لطفاً لطفاً آنها را از جمع ما نبر
رامـــــــــــــــــــــین
Iran, Islamic Republic of
اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک.
شادی روح سرلشکر شهید حاج حسین همدانی و تمامی شهدا و امام شهدا صلوات.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.