کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سنگ تمام پوتین برای دیدار با بشار اسد

18 مهر 1394 ساعت 13:22

منابع آگاه گزارش دادند که بشار اسد رئیس جمهور سوریه پس از پایان عملیات نظامی علیه گروه های تروریستی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در یونان دیدار می کند.


به گزارش جهان به نقل از میزان، روزنامه لبنانی الدیار در گزارشی نوشت: مقدمات نشست بین ولادیمیر پوتین و بشار اسد روسای جمهور روسیه و سوریه در یونان پس از پایان عملیات نظامی جاری در خاک سوریه به خصوص در استان های ادلب و حماه و شهر سهل الغاب و حمص فراهم شده است.

این روزنامه لبنانی با اشاره به اینکه قرار است هواپیمای حامل بشار اسد از فرودگاه لاذقیه به سمت یونان حرکت کند، می افزاید: هواپیمای حامل رئیس جمهور سوریه را جنگنده های سوخو-اس-۳۵ و هشت فروند جنگنده اس-۳۵ همراهی می کنند.

الدیار می نویسد: موضوع حل سیاسی بحران سوریه و پیوستن عناصر ارتش آزاد به ارتش سوریه به اضافه ورود شخصیت های سیاسی دیگر به دولت این کشور از محورهای گفت و گو بین مقام های مسکو و دمشق در یونان خواهد بود.

روزنامه الدیار با ادعای اینکه ولادیمیر پوتین در دیدار احتمالی روسای جمهور روسیه و سوریه تلاش می کند تا بشار اسد را در زمینه طرح نجات سوریه متقاعد کند، افزود: در صورتی که سفر به یونان برای بشار اسد خطرآفرین باشد هیئتی از سوریه متشکل از وزیر امور خارجه و رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور عازم آتن خواهند شد.

عملیات گسترده ارتش سوریه برای آزاد سازی شهرهای تحت کنترل تروریست‎ها آغاز شد


کد مطلب: 449205

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/449205/سنگ-تمام-پوتین-دیدار-بشار-اسد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com