جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
بورس فوتبال در لندن راه افتاد:

رقابت رونالدو و مسی در بازار بورس !

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 449069
علاقمندان فوتبال و سرمایه گذاران این حرفه از این به بعد شانس این را خواهند داشت تا از فوتبالیست های مورد علاقه خود در نخستین بازار بورس فوتبال حمایت کنند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شاخص فوتبال و بورس فوتبال در لندن فعالیت خود را آغاز کرد.
 
علاقمندان فوتبال و سرمایه گذاران این حرفه از این به بعد شانس این را خواهند داشت تا از فوتبالیست های مورد علاقه خود در نخستین بازار بورس فوتبال حمایت کنند.
 
بر اساس این گزارش، شرکت BetIndex اپراتور معاملاتی با افتتاح شاخص فوتبال، پلتفرمی معاملاتی را برای طرفداران ایجاد کرده است تا به عنوان معامله گران بتوانند برای خرید و فروش اقدام کنند.
 
طرفداران می توانند مثل یک بازار در خصوص آینده و موفقیت یک بازیکن تصمیم بگیرند و پرتفوی خود را با اشخاصی که احتمال می دهند آینده بهتری داشته باشند پر کنند.
 
هر چقدر تقاصا برای یک بازیکن بیشتر باشد قیمت آن بازیکن بیشتر می شود و هواداران می توانند با فروش آن بازیکن به سود خوبی دست یابند.
 
اگر یک بازیکن در اخبار، رسانه ها و شبکه های مجازی به عنوان بازیکن شماره یک انتخاب شود و بر سر زبان ها باشد، هواداران می توانند پول خوبی از آن طریق به دست بیاورند و شاخص فوتبال یک سودی را به صورت ثابت به آنها پرداخت خواهد کرد.
 
ادام کول، مدیر شرکت اپراتور بت ایندکس در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه برخی واژه ها در معاملات مثل، "خرید در قیمت کم" و "فروش با قیمت زیاد" در همه سنین و با همه سطح تحصیلی قابل فهم است. اما با این حال بازارهای مالی پیچیدگی ها خاصی دارد و هر شخصی علم، احساس و عقیده خاصی در خصوص بازیکنان محبوب خود دارد .
 
وی ادامه داد: شاخص فوتبال و بورس فوتبال در واقع یک موقعیت بسیار خوب برای همراهی نبوغ و کار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *