شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

پخش «وعده گرگها» از شبکه اول سیما

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 448579
قسمت پنجم مجموعه مستند "سال های هسته ای" امشب به روی آنتن شبکه یک می رود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مستند «وعده گرگ‌ها» که در برنامه ثریا تهیه و تولید شده است، امشب سه شنبه ساعت حوالی ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وعده گرگها" عنوان پنجمین قسمت مجموعه مستند سالهای هسته ای است. این مستند که به سرنوشت تحریم در متن توافق نامه برجام پرداخته شده است قرار است این هفته از شبکه یک سیما پخش شود.

پیش از این پخش سایر قسمت های این مجموعه استقبال گسترده مردمی را در پی داشته است. و رکورد دریافت پیامک‌های مردمی برای یک برنامه مستند در تلویزیون را شکسته است.

قسمت پنجم این مجموعه مستند ۳ شنبه بعد از سریال شبانگاهی راس ساعت ۲۳ از شبکه یک پخش می شود.

قسمت‌های پیشین «سال‌های هسته‌ای»، جنجال‌های رسانه‌‌ای و حاشیه‌ای زیادی به همراه داشت، برخی از عضای ارشد تیم مذاکره کننده در موارد متعددی به پخش این مستند واکنش نشان دادند و تصور می‌شد که با فشارهای واردشده به تلویزیون، پخش قسمت آخر این مجموعه متوقف شود.

در این مستند ضمن نقد و بررسی توازن و توالی انجام تعهدات طرفین در توافق هسته ای، به سرنوشت تحریم در متن توافقنامه برجام پرداخته شده است. برنامه زنده ثریا نیز طبق روال همیشگی، چهارشنبه بعد از بخش خبری ۱۹، به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *