کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطهری: این‌بار به عربستان ۵ گل می‌زنیم

13 مهر 1394 ساعت 14:32

مهاجم ملی پوش تیم ملی امید معتقد است که تیم ملی امید ایران به احتمال زیاد به مرحله نیمه نهایی صعود می کند.


به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ارسلان مطهری در خصوص بازی روز گذشته مقابل عربستان اظهار داشت: تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشت و به نظرم کمتر تیمی می توانست مقابل تیم خوب و قدرتمند عربستان این تعداد موقعیت صد در صد گلزنی ایجاد کند.

وی ادامه داد: در این بازی دو گل زدیم و پنج، شش گل نزدیم و نتوانستیم از موقعیت های خوبی که داشتیم استفاده کنیم. البته به جز بی دقتی ما، درخشش مدافعان و دروازه بان حریف هم در گل نشدن موقعیت هایمان تاثیر گذار بود.

مطهری در خصوص دلایل تغییر نتیجه پیروزی دو بر صفر ایران با نتیجه تساوی، گفت: متاسفانه علیرغم بازی خوبی که انجام دادیم و با دو گل از حریف پیش افتادیم، باهوش نبودیم و تا حدودی برای زدن گل های بیشتر عجله کردیم. ما روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و به نظرم وقتی تیم گل می خورد همه ما مقصر هستیم‌.

مهاجم تیم فوتبال امید که زننده هر دو گل تیم ایران در بازی دیروز بود، افزود: انگیزه من و بقیه بازیکنان برای بازی روز گذشته فوق العاده بالا بود و به دنبال این بودیم که باخت ناحق و اتفاقی تهران را جبران کنیم که متاسفانه با بدشانسی اتفاق نیفتاد‌‌‌.

مطهری در خصوص شادی هایی که بعد از گلزنی انجام داد، گفت: درگذشت هادی نوروزی واقعا من را متاثر کرد و همان روز تصمیم گرفتم که گل هایم در این مسابقات را تقدیم هادی کنم. هادی نوروزی به لحاظ فنی و اخلاقی الگو بود و خاطرات خوبی را از زمانیکه در تیم نفت همبازی بودیم، در ذهن دارم.

وی در خصوص ادامه بازی های غرب آسیا و احتمال رویارویی مجدد با عربستان در فینال مسابقات گفت: تیم ما به احتمال زیاد به مرحله نیمه نهایی صعود می کند و در بازی های بعد باید با هوش تر باشیم. قطعا اگر در فینال مجددا با عربستان بازی کنیم، اشتباهات بازی قبل را تکرار نمی کنیم و حداقل چها یا پنج گل به آن ها می زنیم.

مهاجم تیم فوتبال امید در پایان به روند حرکتی مثبت تیم امید اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تیم امید روند رو به رشد خوبی داشته و اکثر بازیکنان ما در لیگ برتر بازی می کنند که اتفاق خوب و مهمی است.کادر فنی و کاشانی زحمات زیادی برای تیم می کشند و امکانات بی نظیری تدارک دیده شده تا با تمام توان در مسابقات نهایی انتخابی المپیک شرکت کنیم و با توجه به شرایطی که داریم فکر می کنم یکی از شانس های اصلی صعود به المپیک خواهیم بود.


کد مطلب: 448369

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/448369/مطهری-این-بار-عربستان-۵-گل-می-زنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com