پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تشییع پیکر ۲۲ نفر از شهدای منا در فارس

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 448367
مراسم تشییع پیکر پاک جان باختگان کاروان‌های استان فارس در حادثه منا امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، پیکر پاک و مطهر۲۲ نفر از مهاجران الی الله امروز با حضور وزیر اطلاعات ، مسئولین استان ، علما ، روحانیون ، خانواده های داغدار قربانیان و مردم خداجوی شیراز از حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به سمت میدان شاهزاده قاسم تشییع شد.

وزیراطلاعات گفت : سخنان صریح مقام معظم رهبری باعث جدیت دولت عربستان در تحویل اجساد باختگان فاجعه منا شد .

حجت الاسلام والمسلمین علوی امروز در مراسم تشییع پیکرهای۲۲ جان باخته حادثه منا در شیراز گفت : سخنان صریح مقام معظم رهبری ، باعث شد دولت عربستان برای تحویل اجساد جان باختگان فاجعه منا و همکاری با مسئولان ایرانی با جدیت بیشتری عمل کند .

وزیراطلاعات افزود : به منظور پیگیری، شناسایی وتحویل اجساد باقی مانده جان باختگان و هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم تشییع و بزرگداشت آنان در سراسر کشور ستادی در وزارت کشور تشکیل شده است .

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: دراین ستاد مصوب شد هریک از وزیران با حضور در استان هایی که مراسم تشییع جان باختگان برگزار می شود با خانواده قربانیان همدردی کنند.

از ۲۲ پیکر منتقل شده به استان فارس ، ۵ نفر اهل شیراز و ۱۷ نفر از شهرستان های لامرد ، جهرم ، سپیدان ، مرودشت و کازرون هستند که امروز پس از تشییع در شیراز برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل می شوند .

پیکر مطهر ۲۷زائر جان باخته دیگر نیز به تدریج وارد استان فارس می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *