چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

ادامه حضوربازرسی کل کشور به فدراسیون‌ها

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 448324
تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور به منظور انجام ماموریت برای بازرسی فدراسیون اسکی در این فدراسیون مستقر شد؛ این پنجمین فدراسیونی است که در طول سال جاری توسط این سازمان مورد بازرسی قرار می‎گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سازمان بازرسی کل کشور بازرسی از فدراسیون‌های ورزشی در سال جاری را از دو فدراسیون تیراندازی و تیر و کمان آغاز کرد با اعزام تیم بازرسی به فدراسیون‌های فوتبال، اتومبیلرانی و موتورسواری آن را ادامه داد.
 
بر همین اساس فدراسیون اسکی پنجمین فدراسیونی است که در طول سال جاری توسط سازمان بازرسی کل کشور و به منظور تهیه گزارش‌های مالی و اداری مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
 
گزارش‎های بازرسی همه حانبه تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور از فدراسیون‎ها پس از تکمیل و نهایی شدن جهت آگاهی یا تصمیم‎گیری در اختیار وزارت ورزش و جوانان یا در صورت نیاز مراجع قضایی بالاتر قرار می‎گیرد.
 
تا به امروز و از مجموع چهار فدراسیونی که طی امسال توسط ماموران سازمان بازرسی کل کشور مورد بازرسی قرار گرفته‌اند، گزارش بازرسی از دو فدراسیون تیر اندازی و تیر و کمان برای وزیر ورزش ارسال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *