جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آلودگی هوا به شورای عالی ترافیک رفت

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 448289
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بهبود قانونمندی در رانندگی گفت: طرح کاهش آلودگی هوا در شورای عالی ترافیک کشور در حال بررسی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ مراد مرادی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره طرح کاهش آلودگی هوا گفت: در حال حاضر این طرح در شورای عالی ترافیک کشور در حال بررسی است و ما منتظر نهایی شدن این طرح هستیم و قطعاً تصمیمات آنها ملاک اقدامات نیروی انتظامی است.

وی افزود: البته راهنمایی و رانندگی نظرات کارشناسی خود را به شورای عالی ترافیک و سازمان‌های مدیریت شهری انتقال داده است.

مرادی در خصوص طرح LEZ یا منطقه کاهش آلودگی گفت: این طرح در راستای بهبود کیفیت هوای شهر صورت می‌گیرد که اکنون در حال برسی است و کمیته کارشناسی نظر نهایی را در خصوص این طرح را اخذ و اعلام می‌کند.

وی با اشاره به شعار امروز هفته نیروی انتظامی با عنوان قانون گرایی، احتیاط اجتماعی و آموزش همگانی گفت: امروز از دستگاه‌ها و نهادهایی که در حوزه مدیریت شهری و انتقال بار و مسافر عمل می‌کنند تقدیر شد.

مرادی گفت : ۷۰۰ راننده سیستم مدیریت شهری را به لحاظ اخلاقی و کیفیت رانندگی مورد ارزیابی قرار دادیم که از این میان ۱۷۰ نفر در سال ۹۳ فاقد هرگونه تخلف و تصادف بودند که با عنوان برترین رانندگان در سیستم مدیریت شهری انتخاب شدند.

وی با اشاره به افزایش شمار رانندگان قانونمند نسبت به سال گذشته، گفت: این افزایش تعداد نشان دهنده قانون‌گرایی و اصلاح رانندگی در مدیریت شهری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *