کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین پلیس راهور اعلام کرد؛

محدودیت‌ترافیکی در تشییع شهدای منا

11 مهر 1394 ساعت 21:40

جانشین پلیس راهور فاتب از محدویت‌های توقف و تردد در مسیرهای تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا در محدوده دانشگاه تهران خبر داد.


به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ حسن عابدی در مورد تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا گفت: فردا ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع پیکر جانباختگان در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. از این رو پلیس راهور تهران بزرگ برای حضور شهروندان در محل تشییع تمهیدات ترافیکی خاصی را در محدوده خیابان‌های اطراف دانشگاه به اجرا خواهد گذاشت که این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۹ صبح فردا به اجرا درخواهد آورد.

عابدی درباره جزئیات محدودیت تردد در خیابان‌های منتهی به دانشگاه، گفت: ضلع جنوبی دانشگاه تهران، طول خیابان انقلاب حد فاصل میدان انقلاب تا خیابان ولیعصر، ضلع شرقی خیابان ولیعصر از تقاطع انقلاب تا میدان ولیعصر، طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر و طول خیابان کارگر حد فاصل بلوار کشاورز تا میدان انقلاب در این مسیرها از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم توقف کلیه وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

جانشین پلیس راهور درباره مسیرهای جایگزین برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان، گفت: مسیرهای جایگزین برای تردد شهروندان در طول خیابان کارگر، طول خیابان ولیعصر(عج)، خیابان جمهوری و خیابان فاطمی در نظر گرفته شده است.

عابدی با اعلام اینکه با پایان مراسم، وضعیت ترافیکی به حال اول خود بازمی‌گردد، از شهروندان درخواست کرد برای جلوگیری از ایجاد ترافیک به توصیه‌های ماموران پلیس راهور در معابر گوش فرا داده و برای شرکت در مراسم حتی‌المقدور از وسایل نقلیه عمومی، اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو استفاده کنند.


کد مطلب: 448020

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/448020/محدودیت-ترافیکی-تشییع-شهدای-منا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com