جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام آرای جدید کمیته انضباطی فوتبال

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 447999
کمیته انضباطی آرای جدید خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به داخل زمین صورت پرفت. این تیم طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به یک جلسه از برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران در مسابقه خانگی و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای باقری

مسابقه دو تیم پیکان و پرسپولیس تهران برگزار شد و از سوی کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر درگیری با بازیکن تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم فوتبال فولاد خوزستان

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سایپا برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوری صورت گرفت. این تیم طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه ۵۰ میلیونی برای تیم صبا قم

مسابقه دو تیم صبای قم و فولاد سپاهان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال در هفته هفتم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم صبای قم تخلفتی مبنی بر اهانت به داور بازی صورت گرفت. این تیم طبق ماده ۷۹ باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محرومیت و جریمه نقدی برای کلاه کج


دیدار دو تیم کارای شیراز و استقلال اهواز از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و از سوی عادل کلاه کج بازیکن تیم استقلال اهواز تخلفاتی مبنی بر اهانت و رفتار زننده نسبت به داور مسابقه صورت گرفت. وی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *