جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

صدور کیفرخواست قاتل پزشک اردبیلی

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 447972
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست قاتل پزشک معروف اردبیلی خبر داد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده در دادگاه کیفری یک این استان رسیدگی خواهد شد.
به گزارش جهان، «ناصر عتباتی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با میزان، با اعلام خبر صدور کیفرخواست پزشک مشهور اردبیلی اظهار کرد: با دستور رئیس کل دادگستری این استان مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده، اقدامات تحقیقی و تعقیبی پرونده فوق با نهایت دقت و به لحاظ سرعت در دادسرای اردبیل و با استفاده از کارآگاهان مجرب آگاهی انجام گرفت و با توجه به دلایل و مدارک موجود در پرونده کیفرخواست صادر شد.

وی ضمن انتقاد از نحوه اطلاع رسانی و انتشار خبر قتل این پزشک در برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و اعلام این نکته که قتل بر اثر روابط بیمار و مریض بود، تصریح کرد: این خبر علاوه بر اینکه جفا و ظلم در حق مردم قدرشناس و ولایتمدار اردبیل بود، باعث ایجاد دغدغه ذهنی و تشویش آرامش خاطر جامعه پزشکی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اعلام کرد: انگیزه قتل کاملا فردی است و جنبه شخصی داشته و برخلاف شایعات و جوسازی‌های صورت گرفته هیچ گونه ارتباطی به مسایل درمان و روابط پزشک و بیمار نداشته است.

عتباتی در پایان اضافه کرد: با دستور ریاست دادگستری استان اردبیل این پرونده به صورت فوق العاده در دادگاه کیفری یک استان اردبیل رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، اول مرداد ماه سال جاری دکتر اصغر پیرزاده از متخصصان متبحر و صاحب‌نام آنکولوژی که اهتمام بسیاری به درمان بیماران سرطانی داشت، در اردبیل به قتل رسید و قاتل که جوانی ۲۲ ساله بود بلافاصله دستگیر شد.

پس از این واقعه، برخی رسانه‌ها انگیره قاتل را مسائل پزشکی عنوان کردند و از قتل این پزشک در مطبش خبر دادند که دادستان اردبیل با انتقاد از این فضاسازی‌ها گفت: قاتل جوانی ۲۲ ساله و از آشنایان مقتول است و قتل در محل اقامت و سکونت قاتل اتفاق افتاده است. این پرونده به صورت فوق العاده در دستور کار دادگستری استان اردبیل قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *