کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت میادین پایتخت تشریح شد

11 مهر 1394 ساعت 9:54

معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه ساماندهی میدان مشق در حال نهایی شدن است، گفت: تاخیر دو سه ماهه به دلیل مشکلاتی بود که برای کارخانه سنگ پیش آمده بود.


به گزارش جهان، مجتبی عبداللهی در گفتگو با مهر با بیان اینکه از سنگ رکن‌آباد برای ساماندهی میدان مشق استفاده شده است، افزود: به دلیل برخی از مشکلاتی که معدن این سنگ پیدا کرده بود، ساماندهی این میدان کمی با تاخیر انجام شد اما در فصل پاییز به اتمام خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی میادین پایتخت، گفت: ساماندهی میدان منیریه و راه‌آهن به اتمام رسیده است و در میدان راه‌آهن، حلقه میدان به طور کامل ساماندهی شده است.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با اشاره به ساماندهی میدان امام خمینی (ره)، ادامه داد: طرح ساماندهی میدان امام خمینی (ره) نهایی شده و به تصویب رسیده است و معاونت فنی عمران اجرای آن را به عهده دارد. البته احتمال تغییراتی در طرح وجود دارد.

عبداللهی با اشاره به اتمام ساماندهی خیابان انقلاب، گفت: المان رینگ وسط میدان انقلاب نیز به زودی نهایی می‌شود و ساماندهی میدان به اتمام می‌رسد. همچنین المان میدان ولیعصر (عج) نیز توسط سازمان زیباسازی در حال پیگیری است.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: طرح‌های ساماندهی میدان محمودیه، وحدت اسلامی و شوش طراحی شده و در صورت تصویب و نهایی شدن، اجرای آنها آغاز می‌شود.

به گفته وی، ساماندهی میادین پایتخت آغاز شده و به مرور اجرایی خواهد شد.


کد مطلب: 447869

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/447869/آخرین-وضعیت-میادین-پایتخت-تشریح

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com