چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
مجوز ساخت ۲۰۰ پمپ بنزین برای شل و توتال صادر شد

پمپ‌بنزین‌سازی‌فرانسوی‌هادرایران‌رسمی‌شد

جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 447772
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور از صدور مجوز ۱۰۰ جایگاه جدید سوخت برای هر یک از شرکت‌های توتال فرانسه و شل انگلیس در تهران و سایر نقاط کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بیژن حاج محمدرضا در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور مجوزهایی برای ساخت جایگاه های جدید سوخت در کشور، گفت: اخیرا مجوزی به منظور احداث ۱۰۰ جایگاه جدید سوخت برای هر یک از شرکت‌های توتال فرانسه و شل انگلیس در تهران و سایر نقاط کشور صادر شده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با اعلام اینکه هدف از واگذاری مجوز ساخت جایگاه جدید توط شرکت‌های بزرگ نفتی جهان همچون شل و توتال در ایران ایجاد برند در صنعت عرضه و توزیع فرآورده‌های نفتی در کشور است، تصریح کرد: علاوه بر این، در نشستی که با حضور مدیران ارشد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شده، طرحی به منظور اجاره و یا فروش جایگاه‌های سوخت به پالایشگاه‌های نفت مطرح شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مذاکراتی با چند پالایشگاه نفت به منظور اجاره و یا فروش تعدادی از انبارهای نفت و جایگاه‌های سوخت مطرح شده است، اظهار داشت: با این روند واگذاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به دنبال ایجاد برند در صنعت جایگاه سازی و عرضه سوخت در کشور است.

حاج محمدرضا با بیان اینکه رمایه گذاران جایگاه ساز از بودجه، منابع مالی و امکانات شرکت‌هایی همچون شل و توتال به منظور ایجاد برند در اخت جایگاه سوخت برخوردار نیستند، بیان کرد: هم اکنون سرمایه شرکت‌هایی همچون شل و توتال ۵ برابر کل منابع و سرمایه شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور، یکی از مهمترین دلایل مشکلات پیش روی جایگاه های سوخت را پایین بودن کارمزد فروش بنزین اعلام و خاطرنشان کرد: با کارمزدهای فعلی امکان ایجاد برند و یا ارتقای سطح کمی و کیفی جایگاه‌های سوخت وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *