چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱
حاشیه‌‌های تقدیر وزارت ورزش از تیم ملی فوتسال بانوان

کنایه جالب ناظمی به کفاشیان

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 447564
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش با طعنه‌های خود رئیس فدراسیون فوتبال را کنایه‌باران کرد. ناظمی، کفاشیان را کنایه‌باران کرد
به گزارش جهان به نقل از فارس ، در مراسم امروز تقدیر از تیم ملی فوتسال بانوان که در وزارت ورزش برگزار شد مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش از جمله کفاشیان، اسدی، افتخاری،‌عرب‌آمری، افشارزاده، صانعی، مناف هاشمی و شهریان حضور داشتند که با ورود گودرزی و سجادی به این جمع مراسم با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

* ملی‌پوشان فوتسال بانوان با لباس‌های متحدالشکل در مراسم حاضر شده بودند.

* قبل از آغاز جلسه علی کفاشیان و علیرضا اسدی رئیس و دبیر فدراسیون در کنار یکدیگر نشسته و دقایقی را با هم به صحبت پرداختند.

*‌ پس از آغاز جلسه و پخش قرآن و سرود ملی ایران فیلمی از افتخارآفرینی بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا به نمایش درآمد که خنده‌های ملی‌پوشان فوتسال در حین تماشای این فیلم که به نوعی مرور خاطرات بود در نوع خود جالب توجه بود. در این بین سجادی و اسدی و همچنین کفاشیان دقایقی را با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند.

* مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که مجری مراسم بود در ابتدای صحبت‌های خود از فردوسی‌پور به خاطر پخش فوتسال بانوان تشکر کرد و خطاب به کفاشیان گفت ان‌شاءالله مردها هم از این جام‌ها بیاورند تا به مناسبت افتخارآفرینی آنها باز هم او و همراهانش به وزارت بیایند.

* عرب‌آمری نایب رئیس بانوان فدراسیون در سخنان خود از سجادی تشکر کرد و به او گفت که چون قبلاً فوتبالیست بوده است به همین خاطر درد اهالی فوتبال را می‌داند.

* قبل از اینکه فرشته کریمی دقایقی را صبحت کند مازیار ناظمی به وی گفت که آیا با علی کریمی نسبتی دارد که او اعلام کرد نه متأسفانه.

* ناظمی همچنین با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص عدم حضور نیلوفر اردلان همراه با تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دقایقی پیش با همسر وی صحبت کردم و جالب اینکه او هم از این قهرمانی خوشحال بود و اعلام کرد که ۹ سال است همراه با اردلان زندگی می‌کند. امیدوارم خانم اردلان صدای‌مان را بشنود و در کنار قهرمانی‌ها به خانواده‌ خود نیز بازگردد و در کنار بنیان خانواده باشد.

* ناظمی قبل از اینکه صحبت‌‌های وزیر آغاز شود گفت هرجا که ورزش همگانی است پای وزیر ورزش هم در میان بوده و از وزیر متخصص‌مان تشکر می‌کنم.

* ناظمی همچنین لقب عقاب آسیا را به توسلی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال داد و به کفاشیان گفت امیدوارم در آینده شما را بیشتر در وزارت ببینیم.

* در پایان مراسم نفرات عکس دسته جمعی انداختند و قبل از آن فرشته کریمی از حضار خواست تا بلند شده و به افتخار صانعی دست بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
لبخند بزن-ژست بگیر- دست بده
بخند شاد باش در مجمع سازمان ملل هم نطق انتخاباتی کن

عزت و احترام به پاسپورت ایرانی بازگشته
وزیر بهداشت ایران ...