چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

هلال‌احمر: تمام مصدومان‌شناسایی شده‌اند

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 447514
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در حال حاضر مصدومی که شناسایی نشده باشد، نداریم گفت: مذاکرات با مقامات سعودی برای انتقال جانباختگان در حال انجام است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر سیدامیر محسن ضیائی گفت: ۶ مصدوم امروز به کشور اعزام می شوند و تقریبا شناسایی زائران مجروح به اتمام رسیده و در این مرحله مصدومی که شناسایی نشده باشد نداریم وتعدادی از مجروحان حادثه زیر دستگاه هستند اما بقیه مجروحان وضعیت مناسبی دارند و سعی می کنیم تا این افراد را با پروازایی از جده به سمت تهران منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات با مقامات سعودی در حال انجام است، گفت: برای مشخص شدن وضعیت شناسایی و انتقال جانباختگان به کشور مذاکرات با مقامات سعودی ادامه دارد و باید مقررات قانونی در این خصوص انجام شود و این موضوع زمان بر است.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به تعداد زیاد اجساد و عمق فاجعه، شناسایی جانباختگان حادثه منا بسیار دشوار است و بازدیدی که شب گذشته داشتیم نشان داد که عملیات شناسایی شبانه روز انجام می شود، اما مذاکرات برای تسریع در شناسایی جانباختگان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *