جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱

سند اثبات پیوند وهابیت و بهائیت را العربیه رو کرد

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 447409
سایت وابسته به رژیم وهابی آل سعود از فرقه انگلیس ساخته بهائیت حمایت کرد.
سند اثبات پیوند وهابیت و بهائیت را العربیه رو کرد
به گزارش جهان به نقل از کیهان، العربیه در نوشته‌ای که پیوند عمیق وهابیت و بهائیت- دو فرقه دست‌ساز انگلیس- را نشان می‌دهد از روحانی خواست درباره عدم آزادی بهائیت در ایران توضیح دهد. نویسنده این سایت مدعی شد روحانی مجبور است یا بگوید ایران رژیمی مشروع در جامعه جهانی شده و یا عقب مانده است. بهترین راه سنجش حکومت ایران در روابطش با بقیه جهان، رفتار آن با بهائیان است. هیچ کس انتظار ندارد با سخنرانی حسن روحانی، حقوق بهائیان داده شود اما نخستین نشانه تغییر، گفت‌وگو درباره وضع وخیم بهائیان است.

العربیه همچنین از قول یک دیپلمات ناشناس اصلاح‌طلب می‌نویسد به خدا اگر قدرت داشتیم، تبعیض علیه بهائیان را متوقف می‌کردیم اما اکنون زمان مناسبی نیست و باید توافق اتمی را جا بیندازیم.

العربیه می‌افزاید: اصلاح‌طلبان ۲۰ سال است که نصفه و نیمه این روش را پیش برده‌اند اما جرأت و شهامت ایستادن مقابل مذهبی‌ها را نداشته‌اند.

یادآور می‌شود فرقه بهائیت در پیوند عمیق با صهیونیست‌ها و انگلیس قرار دارد و اعضای آن جزو ارکان اصلی مراکز تصمیم‌گیر اقتصادی و امنیتی و سیاسی و فرهنگی در رژیم کودتایی پهلوی به شمار می‌رفتند. پیش از این کسانی چون مدیر کل مطبوعات داخلی دولت اصلاحات (سحرخیز) از بهائیان حمایت کرده‌اند.

شبکه‌های رسانه بهایی همزمان با جنایت اخیر آل‌سعود در منا، فضاسازی گسترده‌ای علیه اصل اسلام و مراسم عبادی - سیاسی حج به راه انداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حجت
باسلام آرمانهای اصیل انقلاب این روزها توسط آقایان اصلاح طلب ودولتی خدشه دارشده حالا نوبت اعتقادات مذهبی مردم شده ملت هوشیار باشید دشمن تاکنون پاورچین پاورچین می آمد اما اکنون با شتاب زیاد برای درقبضه گرفتن هست و نیستتان آمده