جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ورود حراست فوتبال به مساله مالی استقلال

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 447294
رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال گفت: کمیته صیانت سازمان لیگ و حراست فدراسیون فوتبال مسئله سرمربیگری فرهاد کاظمی را بررسی می‌کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد حسین حمیسی در خصوص اظهار نظر معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد اینکه ۴۰ هزار دلار مفقود شده ریوالدو، هافبک برزیلی استقلال را مدیر برنامه‌های این بازیکن در اختیار گرفته، گفت: در این خصوص من با افشارزاده به صورت تلفنی صحبت کردم و قرار است بعدارظهر امروز نشستی در فدراسیون فوتبال با معاون حقوقی باشگاه استقلال و یک نماینده از باشگاه که خودشان معرفی می‌کنند داشته باشیم و به بررسی اسناد و مدارک موجود بپردازیم.

وی اضافه کرد: قرار است مدیربرنامه‌های ریوالدو هم در این جلسه حضور پیدا کند. تا بررسی‌های ما کامل نشود نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در خلاء وجود اعضای کمیته اخلاق آیا مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان باید در مورد فرهاد کاظمی از حراست فدراسیون فوتبال استعلام بگیرند یا کمیته صیانت سازمان لیگ، اظهار داشت:با توجه به فوریت موضوع قرار است کمیته صیانت سازمان لیگ و حراست فدراسیون فوتبال مسئله سرمربیگری فرهاد کاظمی را بررسی کنند و سعی می‌کنیم تا فردا نتیجه را به باشگاه سیاه‌جامگان اعلام خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *