سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

خبری مختص قراردادی‌های آموزش و پرورش

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 447216
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، چگونگی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی در آموزش و پرورش را تشریح کرد.
به گزارش جهان، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «شرایط تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین به پیمانی در آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: تبدیل وضعیت بر اساس قانون، مستلزم مجوز است یعنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید به تعداد افراد به آموزش و پرورش اجازه دهد تا نیروهای قراردادی به پیمانی تبدیل شوند.

وی افزود: این مجوز هنوز صادر نشده است و چیزی حدود ۱۲ هزار نفر در آموزش و پرورش نیروی قراردادی وجود دارد که چندین مرتبه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکاتباتی داشته‌ایم اما برنامه‌ای برای تبدیل وضعیت هنوز وجود ندارد.

بطحایی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «از زمان پیمانی شدن افراد تا رسمی آزمایشی چند سال طول می‌کشد؟»، خاطرنشان کرد: این موضوع هم مستلزم یک شرایطی است و نیاز به مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد که معمولاً تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی، شرایط ساده‌تری دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مدت زمان پیمانی بودن نیروها در آموزش و پرورش، پنج سال است که البته زمان، یکی از شرایط تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی است اما شروط دیگری مانند رضایت شغلی و گزینش هم وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *