کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو جامعه روحانیت مبارز:

دست‌دادن ظریف با اوباما خیلی اتفاقی نبوده

7 مهر 1394 ساعت 18:40

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز افرادی در دولت نفوذ کرده‌اند که آقای روحانی را به این سمت و سو می‌کشند. همین آقایان خودشان دیروز در دولت اصلاحات به بیراهه می‌رفتند و بعد می‌گفتند اتفاقی بوده است.


به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با  فارس، به دست‌دادن محمدجواد ظریف و باراک اوباما اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه در نیویورک اتفاق افتاد خلاف عزت ملی و منویات مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال دیپلماسی ذلیلانه نیستیم گفت: هیچ حکمتی در این دیدار (دست دادن وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا) نیست.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که امروز افرادی در دولت نفوذ کرده‌اند که آقای روحانی را به این سمت و سو می‌کشند. همین آقایان خودشان دیروز در دولت اصلاحات به بیراهه می‌رفتند و بعد می‌گفتند اتفاقی بوده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: من احساس می‌کنم با توجه به مذاکرات ایران با ۱+۵ و دیدارهای با جان کری، این اتفاق ( دست دادن ظریف و اوباما) خیلی اتفاقی نبوده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مصافحه ظریف و اوباما در شان نظام نیست. نظام با قدرت و عزت و مقاومت توانسته به این اقتدار برسد و حقش را بگیرد بنابراین ملت ما نمی‌تواند تحمل کند که ما دنبال ارتباط با افرادی باشیم که در طول تاریخ بیشترین ظلم‌ها را حق ما کرده‌اند.


کد مطلب: 447206

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/447206/دست-دادن-ظریف-اوباما-خیلی-اتفاقی-نبوده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com