شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

وقتی سعودی‌ها به هر دری می‌زنند تا...

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 447181
سعودی‌ها پس از آبروریزی در فاجعه «منا» دست به هر کاری می‌زنند تا حکام سعودی را مبری از این حادثه کنند و در یک گامی فراتر ایران را مقصر جلوه دهند!
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از فاجعه منا، سعودی‌ها و مزدوران آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به شدت و حجم وسیع در حال تبری عربستان و در مقابل، مقصر جلوه دادن ایران هستند و دست به هر کاری حتی هک کردن صفحه تویتر « شریف منیر» هنرمند مصری نیز می‌کنند.

روزنامه «کل الوطن» عربستان در خبری به نقل از صفحه توئیتر این هنرمند مصری آوره است: حجاج ایرانی پشت حادثه غم‌انگیز «منا» بودند که به کشته و زخمی شدن صدها حاجی منجر شد.


این روزنامه ادامه می‌دهد: «شریف منیر» گفته است: موضوع کاملا روشن است و من در حالی که در حال انجام مناسک بودم؛ با دو چشم خودم صحنه را دیدم.

اما «شریف منیر» در صفحه فیس بوک خود در جواب این شایعه‌سازی‌ها می‌نویسد: دوستان من نمی‌دانم که پستم را مشاهده می‌کنید یا نه چون که یک نفر صفحه من را هک کرده و جای من در حال اظهار نظر است.

این بازیگر و کارگردان مصری در صفحه فیس بوک خود می‌نویسد: به من خبر داده‌اند که من گفته‌ام با دو چشم خود حادثه «منا» را دیده‌ام در حالی که من ۳ ساعت پس از حادثه به آن مکان رسیدم.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *