جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بررسی اوضاع یمن در «عصر» شبکه افق

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 447176
پنجمین قسمت برنامه «عصر» با موضوع یمن و آخرین تحولات این کشور بعد از حمله عربستان سعودی دوشنبه ۶ مهرماه از شبکه افق پخش می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یمن و آخرین تحولات این کشور در پی حمله عربستان سعودی موضوع پنجمین قسمت برنامه «عصر» در روز دوشنبه ۶ مهرماه خواهد بود.

در این قسمت «عبدالرحمن راجح» دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس، «علی ثابتی» طلبه حوزه علمیه قم و «سند الشریف» طلبه حوزه علمیه نجف اشرف به عنوان مهمان در برنامه حضور می یابند و طالب زاده با آنها در مورد شرایط و اوضاع و احوال کنونی یمن به گفت وگو می نشیند.

همچنین در میان برنامه تصاویر و مستندهایی در مورد تاریخ یمن و پیدایش الحوثی ها و انصارالله در این کشور به نمایش در می‌آید.

بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد یمن و وظیفه مسلمانان جهان در قبال این قضیه هم در قسمتی از برنامه امروز «عصر» پخش خواهد شد.

«عصر» با تهیه و اجرای نادر طالب زاده ساعت ۲۲.۳۰ از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۱۰.۳۰ به روی آنتن می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *