جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

دفن اجساد مجهول‌الهویه توسط عربستان

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 447158
عربستان از امروز دفن اجساد آن دسته از زائرانی را که در حادثه منا جان باختند اما اجسادشان هنوز شناسایی نشده است آغاز کرد.
به گزارش جهان به نقل از صداوسیما، خبرگزاری سمای فلسطین نوشت: این اجساد که تعداد آنها به بیش از ۶۰۰ نفر می رسد از سوی خانواده های حجاج شناسایی نشده اند در نتیجه مقامات عربستانی اعلام کردند نگرانند تاخیر در دفن اجساد ممکن است سبب انتشار بیماری های واگیر شود. منابع وابسته به بعثه حج مصر خبر دادند مقامات عربستانی از بعثه حج مصر و دیگر کشورها خواسته اند نمایندگانی را در مراسم رسمی دفن اجساد اعزام کنند.

این منابع افزودند: این اجساد در حال متلاشی شدن است در نتیجه تصمیم گرفته شد اجازه تصویربرداری از اجساد داده نشود و اجساد با حضور نمایندگانی از کشورها به صورت جمعی دفن شوند. این منابع با بیان اینکه نگرانی های عربستان از امکان انتشار بیماری های واگیر را درک می کنیم، افزودند:« تعداد حجاج مصری که در حادثه منا مفقود شده اند ۱۲۰ نفر است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *