پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تانک‌های راکت انداز روس در رمادی+تصاویر

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 447122
نیروهای امنیتی عراق تانک‌های سنگین راکت اندازTOS-۱A و TZM-Tرا در شمال رمادی مستقر کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، یک منبع آگاه در عراق از ورود تانک‌های سنگین راکت انداز روس به شهر الرمادی برای پیش‌برد اهداف نیروهای امنیتی عراق (ISF) در جنگ با گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گفته این منبع آگاه، نیروهای امنیتی عراق تانک‌های سنگین راکت انداز TOS-۱A و TZM-T را در شمال رمادی مستقر کردند تا عملیات آتی خود را با به کار گیری این تانک‌ها برنامه‌ریزی نمایند.

همچنین «علی داود» رئیس شورای منطقه "الخالدیه" در استان الانبار دیروز شنبه چهارم مهرماه از آزادسازی مرکز پلیس "الولاء" در منطقه البوذیاب واقع در شمال شهر الرمادی از چنگال تروریست‌های داعش خبر داد.

به گزارش ابنا، راکت اندازTOS-۱A که در سال ۲۰۰۱ وارد خدمت شد، دارای ۲۴ لول است که می‌تواند در هر نیم ثانیه یک راکت را به صورت تکی یا دو راکت را به صورت همزمان شلیک کند.

این راکت انداز همچنین مجهز به کامپیوتر کنترل آتش بالستیک است که می‌تواند در حالت اتوماتیک در ۶ ثانیه تمام ۲۴ راکت خود را شلیک نماید.










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *