شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

تهدید رسمی یک خبرنگار ازسوی یک فرماندار

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 447117
فرماندار ممسنی در اقدامی غیرقانونی و تامل برانگیز خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی "خبر نورآباد" را تهدید به شکستن گوشی کرده و وی را متهم به انتشار اخبار کذب و ایجاد تنش در شهرستان نمود! رهام پیکری این سخنان را در جمعی از مردم این شهرستان عنوان کرده است.
به گزارش جهان، شهریار گودرزی خبرنگار سایت خبری تحلیلی "خبر نورآباد" با دعوت و هماهنگی دهیار روستای کره‌کان جهت شرکت در تجمع اهالی این روستا در جلوی ساختمان فرمانداری این شهرستان در خصوص پیگیری حل مشکل آب شرب این روستا دعوت شد.

رهام پیکری فرماندار ممسنی که برای حضور در جمع تجمع کنندگان حاضر می شد با دیدن خبرنگار مذکور با لحنی تند و هتاکانه و به صورت توهین آمیز رو به این خبرنگار گفت: آقای گودرزی گوشیتو خورد میکنم! شما اخبار خلاف واقع منتشر میکنید و سبب ایجاد تنش در شهرستان هستید!

در ادامه پیکری رو به تجمع کنندگان کرد و اظهار داشت؛ این آقا یکی از اشخاصی است که به واسطه یک سایت خبری در سطح شهرستان تنش به وجود آورده و برای ما مشکل ایجاد کرده است.

این خبرنگار در جواب وی گفت: چون ما اخبار را منتشر میکنیم سبب ایجاد تنش هستیم؟ امروز شما واقعیت را بگویید تا ما منتشر کنیم.

فرماندار ممسنی با بی توجهی به این درخواست و با خشم دوباره تهدید رسمی خود را در مقابل تجمع کنندگان بیان و از ارائه هرگونه توضیحی در این خصوص خودداری می کند.

این در حالی است که پایگاه خبری "خبر نورآباد" تنها پایگاه خبری شهرستان ممسنی و رستم است که با کسب مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و دریافت پروانه فعالیت خبری در ممسنی و رستم فعالیت داشته و به جایگاهی تاثیر گذار در این شهرستان رسیده است.

فرماندار ممسنی درحالی به صورت رسمی و در مقابل تعدادی از مردم این شهرستان این خبرنگار را تهدید کرده و به صراحت این پایگاه خبری را متهم به نشر اکاذیب و ایجاد تنش در شهرستان نموده است که تنها مرجع رسیدگی به این امور، مراجع قضایی و دادگاه رسانه بوده و تهمت به این شکل قبل از اثبات آن حتی جرم به حساب می آید و قابل پیگیری است.

گفتنی است فایل صوتی صحبت های فرماندار ممسنی در این خصوص موجود بوده و در صورت نیاز منتشر خواهد شد. افراد حاضر در فرمانداری هم شاهد این ماجرا بوده و از این نوع برخورد متعجب شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *