پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:

دولت تجمعی‌فراگیر علیه‌عربستان را مهیاسازد

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 446935
بسیج دانشجویی از مسئولین وزارت کشور و دولتمردان می‌خواهد شرایط را برای برگزاری تجمعی فراگیر برای انتقال هرچه بهتر پیام قاطع و موضع خلل ناپذیر ملت ایران به رژیم سعودی مهیا سازد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با انشار بیانیه ای اعلام کرد: از تمامی دانشجویان و مردم غیرتمند ایران اسلامی که با حضور در برابر سفارت این رژیم شرایط انتقال پیام روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران را به حاکمان مستبد عربستان مهیا ساختند تشکر می کند و انتظار دارد مسئولین کشور نیز با تحلیل صحیح و به موقع نسبت به شور آمیخته با شعور مردم انقلابی کشور واکنش های به جا و به موقع داشته باشند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

لا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ

حوادث غم بار و مصیبت باری که برای حجاج بیت الله الحرام رخ داد اعم از سقوط جرثقیل و حادثه منا ، قلب تمامی مسلمانان جهان را به درد آورد و بار دیگر برهانی برای آشکار تر شدن چهره بی کفایت رژیم حاکم بر عربستان شد.

آنچه که رخ داد باب هرگونه توجیه و بهانه جویی را چه برای حاکمان سعودی و چه مسئولین دیگر کشور ها به خصوص کشور های اسلامی بست و نشان داد هرگونه مواجهه منفعلانه با آل سعود تشویق این رژیم برای ادامه کشتار مسلمانان است.

دانشجویان بسیجی و انقلابی با درک صحیح شرایط، سکوت را جایز ندانستند و در واکنش های به موقع با انتشار بیانیه مصاحبه و غیره نسبت به جنایات این رژیم اعتراض کردند و همچنین از مسئولین دولتی صدور مجوز تجمع اعتراضی در برابر سفارت عربستان را خواستار شدند.

ساعاتی پیش جمع زیادی از دانشجویان و مردم شریف ایران سکوت را تاب نیاورند و با برگزاری تجمع در برابر سفارت عربستان فریاد غیرت سر دادند و مرهی بر قلب های داغ دیده از جنایات چندین ساله شاهان سعودی شدند.

بسیج دانشجویی از تمامی دانشجویان و مردم غیرتمند ایران اسلامی که با حضور در برابر سفارت این رژیم شرایط انتقال پیام روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران را به حاکمان مستبد عربستان مهیا ساختند تشکر می کند و انتظار دارد مسئولین کشور نیز با تحلیل صحیح و به موقع نسبت به شور آمیخته با شعور مردم انقلابی کشور واکنش های به جا و به موقع داشته باشند.

بدین وسیله بسیج دانشجویی از مسئولین وزارت کشور و دولت مردان می خواهد شرایط را برای برگزاری تجمعی فراگیر برای انتقال هرچه بهتر پیام قاطع و موضع خلل ناپذیر ملت ایران به رژیم سعودی مهیا سازد.

جا دارد بار دیگر غم درگذشت حجاج بیت الله الحرام را به محضر ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای (مدضله العالی)،مردم شریف ایران به خصوص خانواده های داغ دیده تسلیت عرض کنیم.از درگاه ربوبی حضرت باریتعالی محشور شدنشان را با اهل بیت (علیهم السلام) خواستاریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *