شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تجمع اعتراضی کارگران ورزشگاه آزادی

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 446865
جمعی از کارگران مجموعه ورزشی آزادی در اعتراض نسبت به وضعیت کاری خود مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. مشابه این تجمع چندماه پیش نیز اتفاق افتاده بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، افرادی که امروز یکشنبه در خیابان سئول تردد داشتند شاهد جمعی از افرادی معترض بودند که مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان در این خیابان تجمع کرده بودند. این گروه از افراد شاغل در مجموعه ورزشی آزادی بودند که نسبت به وضعیت کاری خود در این مجموعه اعتراض داشته و قصد داشتند با تجمع اعتراض خود را به مسئوولان وزارت ورزش اعلام کنند.

تجمع افراد معترض که گفته می شود از کارگران فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی هستند، در حالی انجام شده که مشابه این تجمع چند ماه پیش نیز انجام شده بود.

خردادماه گذشته بود که جمعی از کارگران شرکت پیمانکاری طرف قرارداد مجموعه ورزشی آزادی بودند که در فضای سبز این مجموعه مشغول به کار بودند و نسبت به پرداخت نشدن حقوق‌شان از طرف کارفرما معترض بودند، مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *