پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دیدار خانواده شهید طوسی با رهبر انقلاب

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 446828
هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، خانواده سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و شهیدان محمدحسین و محمدابراهیم طوسی با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
به گزارش جهان به نقل از بلاغ، خانواده سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی و شهیدان سرافراز محمدحسین و محمدابراهیم طوسی، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

این دیدار معنوی که با نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شد، یاد و خاطره برادران شهید طوسی به‌ویژه سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی «قائم‌مقام فرماندهی لشکر ویژه ۲۵ کربلا» گرامی داشته شد و اعضای خانواده شهید در فضایی پراحساس و سراسر معنویت، درد دل‌های خود را با معظم له بیان کردند.

همچنین مقام معظم رهبری، سلامتی پدر شهیدان طوسی که چندی پیش در بیمارستان بستری بود را جویا شدند و برای ایشان آرزوی صحت و تندرسی کردند.

در این دیدارکه حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز حضور داشت، تمامی اعضای خانواده شهیدان طوسی، گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با مقام معظم رهبری داشته و ایشان نیز توصیه‌های لازم را فرمودند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *