جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
تحلیل حجت الاسلام پناهیان از فاجعۀ منا؛

آل سعود نمى‌خواهد حج رونق بگیرد

يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 446778
پناهیان گفت: پیش بینی و مدیریت صحرای منا که ۱۱ ماه خالی از حجاج است، آسانتر از آن است که این فجایع به بار آید. آل سعود نمی خواهد حج رونق بگیرد.
به گزارش جهاتن به نقل از مهر، بخشى از صحبت هاى مهم حجت الاسلام علیرضا پناهیان در خصوص فاجعۀ منا که شب جمعه در هیئت هفتگی شهداى گمنام ایراد شده بود را در ادامه می خوانید؛

شاید بتوانیم فاجعه منا را یک حرکت تروریستى عظیم علیه مسلمانان تلقى کنیم چرا که چنین جنایاتى در پرونده آل سعود فراوان است، اگر هم حکام جنایت کار آل سعود مستقیماً این جنایت را انجام نداده باشند نفوذ صهیونیست ها در این دولت فاسد بسیار زیاد است و یک دولت فاسد تحت نفوذ دشمنان اسلام، طبیعى است که محل امنى براى مسلمانان نباشد.

دولت ما باید در مقابل این جنایت آل سعود عکس العمل قاطع نشان بدهد. ما منتظر محکوم کردن حکام جنایت کار آل سعود در سخنرانى رئیس جمهور در سازمان ملل هستیم.

اساساً مدیریت صحراى منا که یازده ماه از سال کاملاً خالى از سکنه است و جزئیات رفتار حجاج قابل پیش بینى و برنامه ریزى است، بسیار آسان تر از آن است که چنین فجایعى را بتوان احتمال داد، آل سعود خائن تنها به حرکت هاى نمایشى در جهت خدمت به حجاج اکتفا مى کند آن ها به هیچ وجه نمى خواهند حج رونق پیدا کند. آنگاه برخى سیاسیون ورشکسته به دفاع و توجیه بى تدبیرى آل سعود مى پردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *