پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

حمایت برانکو از سرمربی تراکتور سازی

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 446580
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس از شنیدن شایعه برکناری سرمربی تراکتورسازی شوکه شد و ادعا کرد که دعا می کند وی از تراکتور اخراج نشود!
به گزارش جهان به نقل از  رادنیوز، وقتی بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتورسازی به فرودگاه تبریز رفتند تا به تهران برگردند، به برانکو ایوانکوویچ که به شدت از این پیروزی خوشحال بود، خبر دادند احتمال دارد تونی اولیویرا بابت همین باخت از تراکتور کنار گذاشته شود.

برانکو که از شنیدن این شایعه شوکه شده بود، فرشاد احمدزاده بازیکن فصل قبل تراکتور را صدا کرد و از او پرسید آیا این خبر صحت دارد؟

گویا احمدزاده برای سرمربی پرسپولیس توضیح داد تونی قبل از بازی با برخی خبرنگاران تبریزی خداحافظی کرده و گفته شاید سفر این هفته اش به پرتغال برای استراحت سفری بی بازگشت باشد.

برانکو بعد از شنیدن این حرف، گفت: «دوست ندارم تونی به خاطر شکست مقابل تیم من از کار برکنار شود. تراکتور هنوز در لیگ برتر و جام حذفی شانس موفقیت دارد و خوب است اگر تراکتور به او فرصت بدهد!»

برانکو حتی دنبال شماره تلفن تونی بود تا تلفنی با او حرف بزند و دلجویی کند. برانکو چند هفته قبل هم وقتی اسکوچیچ را در اهواز برد، با سرمربی فولاد که هموطن خودش است تماس گرفت و برای او آرزوی موفقیت کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *