پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

شرمن: به کمک ایران نیاز داریم

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 446567
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا در گفتگوهای هسته ای از آمادگی کشورش برای مذاکره مستقیم با ایران در مورد بحران سوریه خبر داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از آسوشیتدپرس خبر داد، «وندی شرمن»، مذاکره کننده ارشد آمریکا در گفتگوهای هسته ‌ای ایران و قدرت های جهانی از آمادگی دولتش برای مذاکره با ایران در مورد بحران سوریه خبر داد و گفت این موضوع را در جلسه وزرای خارجه مطرح خواهد کرد.

وی گفت: این موضوع در دیدار روز شنبه بین محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و جان کری، وزیر خارجه آمریکا در سازمان ملل مطرح خواهد شد. شرمن با اشاره به مخالفت های درون احزاب آمریکایی درباره مذاکره مستقیم با ایران افزود: به هر حال بحران سوریه نمی تواند بدون مشورت با ایران حل شود چون بر اساس مقتضیات کنونی چنین مذاکراتی منطقی خواهد بود.

آمریکا در روزهای اخیر از موضع خود علیه دولت بشار اسد عقب نشینی کرده است و می گوید در دولت آینده سوریه اسد از مهره های کلیدی خواهد بود و می تواند نقش سرنوشت سازی در آینده سوریه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *