پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کمپینی در حمایت از تنگی نفس جنوبی‌ها

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 446254
کمپین «نفس ما هم تنگ است» قصد دارد همدردی همه مردم ایران را با مردم جنوب کشور از خوزستان گرفته تا سیستان و بلوچستان اعلام کند و قاطعانه از دولت و مجلس بخواهد برای حل مشکل هجوم گرد و غبار چاره‌ای اساسی بیاندیشند.
به گزارش جهان به نقل از شفاف، "هوای تهران مدت ها است که آلوده است"، "نفس مردم پایتخت تنگ است"، "نفس تهران گرفت" و ... اینها جملاتی است که گاه و بیگاه روی خط رسانه ها می رود و دغدغه های مردم تهران برای سالم نفس کشیدن را بیان می کند.

در این میان، مردم پایتخت در بسیاری از موارد به نادیده گرفتن وضعیت آلودگی هوا و وجود گرد و غبار در شهرهای جنوبی کشور متهم شده اند.حتی بارها این گلایه از مردم جنوب کشور شنیده شده که مردم، به خصوص پایتخت نشین ها دغدغه دیگر هموطنانشان را که نمی توانند از شدت غبار نفس بکشند، ندارند.

کمپین"نفس ما هم تنگ است" قصد دارد، همدردی همه مردم ایران را با مردم جنوب کشور، از خوزستان گرفته تا سیستان و بلوچستان اعلام کند و قاطعانه از دولت و مجلس بخواهد برای حل مشکل هجوم گرد و غبار به شهرهای جنوبی ایران چاره ای اساسی بیاندیشند.چاره ای که باران و باد در آن دخیل نباشند وبتواند این مشکل جدی را به درستی حل کند.

لازم به ذکر است، این کمپین به هیچ وجه سیاسی نیست و تنها برای حمایت از مردم جنوب ایران و همدردی با آنها راه اندازی شده است. ما را در حمایت از مردم جنوب ایران یاری کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *