پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت تشریح کرد

جزئیات ممنوعیت‌های ترافیکی نماز عید قربان

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 446228
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت جزئیات ممنوعیت‌های ترافیکی نماز عید قربان در حاشیه دانشگاه تهران را تشریح کرد.
به گزارش جهان، سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری نماز عید سعید قربان در دانشگاه تهران، در خصوص تمهیدات ترافیکی این مراسم اظهار کرد: همکاران ما از ساعت ۶:۳۰ صبح روز فردا (پنجشنبه) در اطراف دانشگاه تهران و در طول خیابان‌های انقلاب، وصال، دانشگاه و بلوار کشاورز مستقر هستند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت‌های تردد و پارک در روز عید قربان همانند ممنوعیت‌های نماز جمعه هر هفته اعمال می‌شود،‌ گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا ممنوعیت تردد و پارک خودرو در طول خیابان انقلاب و در دو مسیر رفت و برگشت از میدان انقلاب تا خیابان فلسطین اعمال خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین با توجه به برگزاری این مراسم، همکاران ما ممنوعیت تردد خودروها در خیابان وصال، دانشگاه و انتهای خیابان طالقانی را به اجرا در خواهند آورد تا برای برگزاری این مراسم هیچ مشکلی ترافیکی به وجود نیاید.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: ممنوعیت‌های تردد و پارک خودرو در حاشیه دانشگاه تهران تا پایان برگزاری نماز عید سعید قربان و مراسم این عید، ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *