پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تأسیس شورای سیاست‌گذاری انتخابات اصلاح طلبان

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 446226
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تجمیع وظایف کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کمیته راهبردی شورای مشورتی خبر داد و گفت: قرار است پس از تشکیل شورای سیاست‌گذاری انتخابات وظایف این دو شورا را برای انتحابات برعهده گیرد.
به گزارش جهان، احمد حکیمی‌پور عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم، از تشکیل شورای سیاستگذاری انتخابات اصلاح‌طلبان خبر داد و گفت: در حال حاضر وظیفه کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کمیته راهبردی شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات در خصوص ساماندهی احزاب و تشکل‌ها و شخصیت‌های اصلاح‌طلب و بررسی‌های حقیقی و حقوقی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کمیته راهبردی شورای مشورتی برای ساماندهی امرانتخابات اصلاح‌طلبان در ذیل شورای عالی به نام شورای «سیاستگذاری انتخابات اصلاح‌طلبان» قرار گرفتند و این شورا به زودی تشکیل خواهد شد.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: این دو مجموعه منحل نشده است بلکه وظایف آنها به شورای سیاستگذاری انتخابات محول شده است و به نوعی این شورا تجمیع وظایف دو مجموعه کمیته انتخابات و کمیته راهبردی را انجام می‌دهد تا در صورت بروز اختلاف داوری صورت گیرد.

حکیمی‌پور تاکید کرد: تصمیم اینکه چه کسی کاندیدای اصلاح‌طلبان است در جلسات جمعی مجموعه اصلاح‌طلبان گرفته می‌شود. تشکیل شورای سیاستگذاری انتخابات در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصویب شده و کمیته راهبردی شورای مشورتی آن را تایید کرده است و به اطلاع بزرگان اصلاح‌طلب رسیده که نظرشان را درباره تشکیل این شورا ارائه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از نهایی شدن کار ساختار شورای سیاستگذاری انتخابات مشخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *