شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۳

لباس عجیب علی کریمی دربایرن+عکس

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب: 446135
روزنامه بیلد آلمان از لباسی که کریمی در نخستین حضورش در باشگاه بایرن مونیخ بر تن کرده بود کماکان به عنوان یک کابوس یاد می‌کند.

 به گزارش جهان به نقل از جام، نشریه بیلد آلمان تصویر جالبی از علی کریمی را منتشر کرده است. در این تصویر کریمی در حالی با عصا به تصویر کشیده شده که در حال کنترل توپ اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ است.

بیلد نوشته است: «بله، علی کریمی در سال ۲۰۰۵ باعث خنده شد. در مراسم معارفه او در باشگاه بایرن اتفاق جالبی افتاد که هنوز از خاطرات رسانه های آلمان پاک نشده است. بهترین فوتبالیست آسیا در آن مراسم با استفاده از پاپیون، عصا و توپ فوتبال خود را به شمایل یک رهبر سیرک در آورده بود؛ اتفاقی که وی را سوژه کرد و به کابوسی برای روابط عمومی باشگاه بدل شد.»

در ادامه این گزارش آمده است: « البته بعد از این شروع عجیب، وی در شش ماهی که توانست پیراهن بایرن را بر تن کند نمایشی واقعا جادوگرانه در میدان فوتبال داشت. اما پس از آن مصدوم شد و فصل بعد دیگر نتوانست حضور درخشانش را تکرار کند. وی سال ۲۰۰۷ از باواریایی‌ها جدا شد و کمتر آنجا دیده شد. هر چند فلیکس ماگات، سرمربی بایرن ۲۰۰۵ در سال ۲۰۱۱ کریمی را بار دیگر به بوندس لیگا آورد تا او پیراهن شالکه را برتن کند.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دورد بر شرف پرسپولیسیت
Iran, Islamic Republic of
اقا این که خودش اعلام کرده پرسپولیسی نیست
سینا
این لباس به خاطر لقب جادوگر علی کریمیه دقت کنید لباس شعبده بزای و چوب معروف جادگر ها و البته توپ فوتبال- این عکس بیان میکرد که جادگری که با توپ فوتبال شعبده بازی میکند