پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خبر خوش مجری معروف برای هواداران والیبال

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب: 446096
او در برنامه زنده تلویزیونی گفت: «یه خبر خوب برای همه دارم. فردای بازی با مصر ساعت ۵ صبح هست و همه خوابید و بازی را نمی بینید!»

به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین،مجری معروفی که تا دیروز می گفت از تیم ملی والیبال حمایت کنید پیش از بازی فردا حرف جالبی به زبان آورد.

خبر خوب مجری معروف برای هواداران والیبال
 حسینی مجری اسپانسر والیبال که در حساس ترین لحظات بازی والیبال هم از مردم می خواهد که به یک شماره پیامک بزنند و به والیبال کمک کنند، بعد از شکست تیم ملی مقابل کانادا حرف بسیار جالبی زده است.

او در برنامه زنده تلویزیونی گفت: «یه خبر خوب برای همه دارم. فردای بازی با مصر ساعت ۵ صبح هست و همه خوابید و بازی را نمی بینید!»

حسینی که تا همین امروز مدام در لابلای بازی والیبال، مثل سوهان روی اعصاب و روان هواداران بود و مدام تمرکز آنها را با درخواست کمک مالی به هم می زد، با این جمله تمام فعالیت هایش را روی آنتن زیر سوال برد. اینکه چطور ادعا دارد در سخت ترین شرایط باید کنار تیم ملی والیبال بود اما پس از شکست های اخیر می گوید برگزاری بازی ایران در ساعاتی که مردم خوابند، خبر خوبی است!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *