سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تناقضات‌درباره‌پناهجویی که لگدخورد+عکس

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 446059
ام اسامه العبد المحسن هر چند نام آشنایی نیست اما تصویر و چهره او بسیار مشهور است. او همان کسی است که چندی قبل با انتشار یک فیلم مشهور شد. فیلمی که نشان می داد...
به گزارش جهان، نام اسامه العبد المحسن هر چند نام آشنایی نیست اما تصویر و چهره او بسیار مشهور است. او همان کسی است که چندی قبل با انتشار یک فیلم مشهور شد. فیلمی که نشان می داد، خبرنگار زن مجارستانی با لگد او را هنگام فرار از پلیس مجارستان بر زمین نقش کرده است.

در اثر پخش این فیلم در اینترنت و شبکه های اجتماعی بود که او نه تنها مشهور شد بلکه دولت اسپانیا به او پناهندگی داد و به علت سابقه قبلی‌، در اسپانیا مربی‌ فوتبال شد.

بعئد از مشهور شدنوی اما ضد و نقیض ها درباره گرایشات تروریستی او ادامه دار شده است تا جایی که دو گروه از جامعه سوریه ادعا‌های جالبی‌ علیه او مطرح کرده اند. یک گروه از مسیحیان سوری با استناد به صفحه فیسبوک او، او را از حامیان جبهه‌ النصره معرفی‌ کرده اند.


البته خود او سریعا پرچم النصره را از صفحه خود حذف کرد اما هنوز پرچم ارتش آزاد سوریه در صفحه او وجود دارد.

از سوی دیگر، پس از این ادعا بود که حزب اتحاد دمکراتیک کرد‌های سوریه هم او را از وابستگان النصره معرفی‌ کرد که در مواضعی‌ با کرد‌ها جنگ هم کرده است اما چند ماه پیش از سوریه خارج شده است.


در هر حال ضد و نقیض ها درباره این پناه جوی سوری که توسط یک خبرنگار لهستانی مشهور شد ادامه دارد و شخص وی هنوز اظهار نظری در خصوص این شایعات نکرده است.

منبع: شفاف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *