جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کتاب دایرة المعارف دفاع مقدس رونمایی شد

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 446022
رئیس مجلس از کتاب دایرة المعارف دفاع مقدس رونمایی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از کتاب دایرة المعارف دفاع مقدس رونمایی کرد.

سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیز رئیس مجلس شورای اسلامی را در این مراسم رونمایی همراهی کرد.

علی لاریجانی در حاشیه این مراسم رونمایی در جع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس یک سرمایه ملی برای کشور است، نه فقط برای بخشی از تاریخ که از آن گذر کردیم، بلکه یک توشه و راهی برای ملت از تجربیات و ایجاد انگیزه‌های قوی معنوی به وجود آورده است.

وی افزود: این سرمایه یک موتور محرک برای آینده کشور است، از آن منظر که ملت یک روحیه حماسی پیدا می‌کنند و در پناه این روحیه حماسی می‌توانند استقلال و امنیت ارضی کشور را همیشه حفظ کنند.

رئیس نهاد قانون‌گذاری کشور با تاکید بر اینکه سرافرازی یک ملت به داشتن چنین روحیه‌ای است، گفت: هفته دفاع مقدس و تجربیاتی که ملت ایران در آن دوره داشته‌اند، چه تجربه مادی و چه تجربه معنوی، سرمایه‌ای است که سبب جهش‌های زیاد در ابعاد مختلف برای کشور خواهد بود.

لاریجانی با بیان اینکه این روحیه جهادی باعث اعتلا و سرافرازی کشور خواهد شد، تصریح کرد: باید این مسیر به زبان‌های مختلف برای سنین مختلف بیان شود و از هر فرصتی استفاده کرد تا این روحیه جهادی در بین مردم رواج یابد.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی پس از رونمایی از کتاب دایرة المعارف دفاع مقدس، از نمایشگاه عکس دفاع مقدس که در راهرو پارلمان برپا شده بود، بازدید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *