جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
چهارم مهرماه؛

زمان آغاز دوره جدید کارآموزی قضایی تهران

دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 445854
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: مراسم افتتاحیه یکصدوهشتادوسومین دوره کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران در تاریخ ۴ مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، این معاونت اعلام کرد: داوطلبان تصدی امر قضاء که برای شرکت در دوره ۱۸۳کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران فراخوان شده اند؛ برای تشکیل پرونده، حضور در جلسه توجیهی و شرکت در آموزش ها شنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۰صبح به آدرس خیابان شریعتی ، روبروی خیابان پلیس، جنب آتش نشانی، کوچه شهید احمدیان، بن بست آزادگان ، مرکز آموزش قضات، مراجعه نمایند.

همراه داشتن ۶ قطعه عکس ۴*۳رنگی جدید، تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و همسر (در قطع A۴)، تصویر کارت ملی خودو همسر (در قطع A۴)، تصویرگذرنامه خود و همسر (در قطع A۴)، تصویر آخرین مدرک تحصیلی )در قطع (A۴، تصویر کارت پایان خدمت )درقطع A۴)، و تصویر گواهی نامه آموزش های ICDL (مهارتهای ۱، ۲و ۷)،برای انجام امورمربوط به ثبت نام و تشکیل پرونده الزامی است.

مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی در همان روز از ساعت ۱۰صبح الی ۱۲ ظهر درسالن کنفرانس مرکز آموزش قضات برگزار می شود. کلاس های آموزشی نیز ازساعت ۱۴ عصر همان روز مطابق با برنامه ای که در جلسه توجیهی ارائه می گردد؛ تشکیل خواهد شد.

لازم به ذکر است عدم حضور در تاریخ یاد شده به منزله غیبت و انصراف از شرکت در دوره کارآموزی قضایی تلقی می شود. شایسته است کارآموزان متقاضی اسکان در خوابگاه، با توجه به فشردگی آموزش ها و میسر نبودن مراجعه به محل سکونت تا قبل از پایان هفته، وسایل شخصی ضروری را همراه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *