پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سوء استفاده داعش از کودکان افغان+عکس

دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 445691
تصویری از گروه تروریستی داعش در افغانستان تحت اسم ولایت خراسان منتشر شده که حاکی از استفاده تروریست ها از کودکان خردسال افغان به عنوان مبارز می باشد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه قبل بود که تروریست های داعش در سوریه اولین مرکز نظامی آموزش به کودکان خردسال را راه اندازی کردند. چندی پیش بود که منابع عراقی از اقدام تروریست ها و روی آوردن آنها به شیوه های غیر انسانی برای جذب کودکان خبر دادند.به گفته این منابع این گام در ادامه موفقیت های علیه داعش و شکست های متوالی تروریست ها که آنها را وادار به جذب کودکان کرده است صورت می گیرد.

تروریست ها در موصل برای جذب کودکان از پول و زن بهره می گیرند و پس از شستشوی مغزی آنها با افکار تکفیری، طایفه ای و نژادی خواسته های خود را از طریق آنها پیاده می کنند.


به گفته این منابع تروریست های داعش قرص های روانگردان در ظرف آب، چای و مشروبات الکلی می ریزند و آنها را به عملیات انتحاری با بستن کمربند انفجاری و خودروهای انفجاری مجبور می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *